Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Szponzorációs Symposium – amit a szponzorációról tudni kell, lehet és érdemes

2008.09.16
Úri huncutság, vagy megtérülő befektetés?

Neves szakmai előadók részvételével idén első alkalommal kétnapos szponzorációs konferenciát tart az Agria Produkció Budapesten, a Gerbeaud Házban. Az október 7-én és 8-án megrendezésre kerülő Szponzorációs Symposiumon többek között az Év Szponzora Díját is bejelentik.

Manapság egyre több vállalat életében felmerül a kérdés: érdemes-e szponzorációra egy fillért is áldozni, van-e, lehet-e kézzel fogható eredménye az ilyen célra elköltött összegeknek? A „módszer” létjogosultságát és hatékonyságát kérdőjelezi meg, hogy sokan úri huncutságnak, vezetői hobbinak tartják a támogatandó személyek, intézmények stb. kiválasztását.

A téma neves szakértői a Szponzorációs Symposiumon a kételyek eloszlatását tűzték ki célul: a hatékony szponzorációs gyakorlat bemutatásával arra keresnek választ, kinek érdemes a marketing mixbe a szponzorációs tételt is bevenni, milyen területre és mennyit szánjunk, valamint mire figyeljünk, hogy az általunk elköltött összeg jó befektetésnek bizonyuljon.

A szponzorációban érintett szakemberek – köztük az MKB Bank, a T-Home és T-Mobile, a Vodafone munkatársai – biztosítékot jelentenek, hogy a Szponzorációs Symposiumon két napján minden elhangozzon, amit a szponzorációról tudni kell, lehet és érdemes.

A konferencia elsősorban a kommunikációs és marketing szakma munkatársainak, a kulturális- és sportéletben részt vevő szereplőknek, valamint a közép- és nagyvállalatok vezetőinek jelent kitűnő alkalmat, hogy bővítsék szakmai ismereteiket, valamint a már meglévő szakmai kapcsolatok magas szintre emelésére is kiváló lehetőséget nyújt. A szervezők ugyanakkor a képzőművészet, fesztivál, zene, film, sport témák iránt érdeklődő szélesebb közönségre is számítanak.

A budapesti Gerbeaud Házban október 7-8-án megrendezendő Szponzorációs Symposiumon idén először a McCann Erickson ügynökséggel közösen alapított Év Szponzora Díjat is bejelentik.

Tervezett tematika:
Első nap: Szponzoráció természete, szponzorációs gyakorlatok, kulturális támogatás, art & business, képzőművészeti mecenatúra, Sziget-szponzoráció, kreatív szponzormegjelenések, a szponzoráció ára, médiatámogatások, zenetámogatás, márkák sikerfilmekben.

Második nap: Egyéni sportolók támogatása, „mit várunk el és mit adunk a partnereinknek?”, nemzetközi szponzorációs irányok, multinacionális direktívák, együttműködés szponzor és szponzorált között, a támogatás kommunikációja, olimpiai szponzorációk, a világ legnagyobb sportszponzorai, tömegsportok támogatása.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu