A fényreklám, melynek mérete eléri a 230 négyzetmétert, Milánó főbb útvonalainak találkozási pontján helyezkedik el, egy 17 emelet magas épület tetején. A helyszínválasztást tehát nem bízták a véletlenre az OKI-nál, hiszen a forgalmas utakon megközelítőleg fél millióan haladnak el naponta, ami éves viszonylatban annyit jelent, hogy közel 200 millió ember csodálhatja meg az OKI új, piros-fehér színekben pompázó óriási neoncsodáját.
A nem mindennapi reklámtábla a különleges vizuális effektekkel azt sugallja a mellette elhaladóknak, hogy az OKI a színek és a szín-használat mestere. Az OKI a kezdetektől fogva arra törekedett, hogy minden lehetséges segítséget megadjon ügyfeleinek, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki készülékeikből – igazi megoldást és nem csupán egy gépet kínálva a vásárlóknak.
Rainer Sauer, az OKI Printing Solutions európai vezérigazgatója elmondta: „A magas szintű és egyedülálló színtechnológiánknak köszönhetően professzionális és minőségi színes nyomtatást ajánlhatunk ügyfeleinknek. Az olyan kezdeményezésekkel, mint amilyen a „Look what you can do” (Nézd, mire vagy képes!) megpróbáljuk a tőlünk telhető legnagyobb segítséget megadni vásárlóinknak, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni az irodai technológiából, valamint a felhasználók maguk is képesek legyenek a színes nyomtatást házon belül, magas szinten megvalósítani.”
Az olaszországi neonreklám egyaránt jelképezi mind a színek, mind pedig a kommunikáció erejét, melyek megfelelő használata közelebb visz a vásárlók szívéhez.
A milánói fényreklám piros-fehér fényei már elválasztatlanok az OKI márkanévtől, kiváltképpen azok számára, akik minden nap elhaladnak a Milánóból a tengerpart felé vezető úton.
|