Az együttműködést a Generali Biztosító újrapozícionáló kampánya indítja, amely szeptember 15-étől látható a médiában. A kampány koncepciója szerint a gondoskodás öröme addig tart, amíg nem visszük túlzásba. A túlgondoskodás helyett a Generali - mint tapasztalt társ - nyújtja szolgáltatásait a felelősség megosztásában.
A 30 másodperces TV szpot az MTV-n, a Tv2-n és tematikus csatornákon fut, valamint október végéig sajtó, közterületi és internet megjelenések is lesznek.
A médiát az internet kivételével az Inter Média Group tervezte és vásárolta, az online kampány kreatívok a Young and Rubicam tervei nyomán a Carnation ötletei alapján születtek, amely egyben az online médiavásárló szerepét is betöltötte.
A Generali Biztosító emellett a jövőben kiemelten kívánja kommunikálni társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, amelyet új CSR stratégiája és akciói is fémjeleznek.
|