A Symantec tenderén a LEWIS PR ajánlata bizonyult a legjobbnak, így szeptembertől a brit központú nemzetközi pr ügynökség budapesti irodája látja el a Symantec teljes körű magyarországi kommunikációs feladatait.
A hálózati szoftverek gyártásában világelső Symantec kétfordulós, meghívásos tenderen válaszotta ki a kommunikációs feladatokat ellátó új ügynökségét, a LEWIS PR-t. A meghívót korábbi referenciák illetve közös munkák alapján küldte ki a Symantec a pr-ügynökségeknek idén júniusban. Az augusztusban lezajlott második fordulóban öt PR-cég kapott lehetőséget a prezentációra, a Café PR nem indult a tenderen.
Bartha Hedvig, a Symantec marketing menedzsere több színes részletről is beszámol a tenderrel kapcsolatban: „Teamenként három-három téma prezentációjára kértük fel a tender résztvevőit. A LEWIS mindhármat egyenletesen magas szinvonalon teljesítette. Ráadásul kiemelkedően jó hangulatot teremtettek. Rafael Rahn, Tóth Katalin és Bükkösy Ádám a legapróbb részletekig felkészült a Symantecből, látszott, hogy rengeteg energiát fektettek a munkába. A modern pr-eszközök mellett nem feledkeztek meg a klasszikus, bevált módszerek bemutatásáról sem. Nem csupán kreativitásról és hozzáértésről tettek tanúbizonyságot, lelkesek és emberiek is.”
A Symantec korábban házon belül illetve a Café PR segítségével oldotta meg a pr-feladatok ellátását. A Symantec és a LEWIS hosszútávú együttműködési megállapodást kötött egymással. A LEWIS PR a közös munka során Bartha Hedvig marketing és PR menedzsernek jelent.
|