Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Magyar Telekom: Indul a márkaváltás, hamarosan piacra lép a T-Home

2008.08.21
Augusztus 22-én nagyszabású image kampánnyal indul a Magyar Telekom júniusban bejelentett márkaváltási folyamata. A vezetékes szolgáltatásokat összefogó T-Home márka szeptember 8-ai piacra lépésével párhuzamosan megújul a vállalati „T” márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is.

Szeptember 8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz.

Az új márka bevezetésével az egyéni vállalkozók, valamint a kis- és a közepes vállalatok számára kínált vezetékes ajánlatok is frissülnek. A T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati „T”, amely a T-Home, T-Mobile és a korábban már frissített T-Systems ajánlati márkákat összefogó márkaként működik majd. Megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka is, a T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások, infokommunikációs (telekommunikáció és informatika) szolgáltatások márkájaként szolgálja ki ügyfeleit. A márkaváltás célja, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúra jöjjön létre.

Az induló kampányról
Az augusztus 22-én induló, McCann Erickson Budapest ügynökség által készített, televízióban, rádióban, sajtóhirdetésben, óriásplakáton és online megjelenő image-kampány hirdetései már az új „T” márkát és márkastruktúrát mutatják be. A hirdetéseken megjelenik a Magyar Telekom új „Együtt. Veled” szlogenje, amit a T-Home és a T-Mobile is használ majd. A szlogen arra utal, hogy a vezetékes és mobilszolgáltatások jelentős szerepet játszanak az élmények közvetítésében, megosztásában. A Magyar Telekom mindehhez a legjobb kommunikációs szolgáltatásokat kívánja nyújtani ügyfeleinek. A T-Home és a T-Mobile révén - az országban egyedülállóan - az internetet, a tv-t és a telefonálást otthon és bárhol máshol is elérhetővé teszi.

Az arculati elemek megújulásának egyik első lépésenként a budapesti Aréna Plaza, Campona, Europark, Mamut I-II.  Pólus Center és WestEnd bevásárlóközpontokban található T-Pontok változtak meg, majd folyamatosan a további üzletek is új arculatot kapnak. A márkaváltás természetesen sokkal több, mint megújulás. A Magyar Telekom a megszűnő, átalakuló márkák mögötti folyamatok, ügyfélszolgálatok egységesítésével az ügyfélkiszolgálás minőségének még további javítására törekszik, és célja az ügyfélelégedettség erősítése.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Magyar Telekom













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu