European Public Relations Federation néven a pr-ügynökségek új hálózata jött létre. A németországi székhelyű szervezetnek minden országból csak egyetlen pr-ügynökség lehet a tagja. Magyarországról a Gold Communications Kft.-t választották.
A dinamikusan terjeszkedő szervezet mind több európai országban partnerre talál. Eddig a szövetség hazánkon kívül Belgiumban, Csehországban, Franciaországban, Németországban, Izraelben, Olaszországban, Hollandiában, Lengyelországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van jelen.
Az EPRF jelentős üzletszervezési feladatokat lát el, összefogva a tagországokban működő egyes vállalkozások ügyfeleit. Működésével lehetőséget teremt arra, hogy egy több európai országban jelenlévő multinacionális cég egységesítse pr-tevékenységét azáltal, hogy mindenütt az EPRF tagvállalataival dolgoztat.
A tagság meghívásos alapon épül fel. Egyik kritérium, hogy a tag tevékenységében, ügyfélkörében hangsúlyos részt képviseljen az IT-szektor. További feltétel, hogy nem lehet nemzetközi vállalkozás hazai leánya, és tulajdonosai az adott országban élő magánszemélyeknek kell lenniük. Ezek a jellemzők ráillenek a Gold-ra, emellett a szakmai munkában eddig elért eredmények miatt esett választásunk erre az ügynökségre − nyilatkozta Ralf Riba, az alapító német BusinessTalk GmbH vezetője.
Az ügyfelek ezentúl egész Európában szervezni tudják a pr-, reklám- és marketingtevékenységüket a Gold-on keresztül – tette hozzá a cég ügyvezetője. Szabó Mónika kiemelte, mindezt úgy, mint ahogyan Magyarországon, minden országban a helyi sajátosságokat jól ismerő, rugalmas szolgáltatással. Erre van is igény, hiszen egyre több nagyvállalat ismeri fel a központosítás rugalmatlanságából eredő problémákat, kommunikációs versenyhátrányt.
Az EPRF tagjai saját országukban olyan vállalatok sajtóképviseletét látják el, mint például a Creative, a RICOH, a HITACHI, a SKY Europe, az Olympus, a Lexmark vagy a Genius. A Gold Communications e cégek körét többek között a 3M, az Acer és a Hama ügyfelekkel egészíti ki.
|