Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Könnyed élvezetet kínál a Milli

2008.07.24
Egyre nő a kereslet az egészséges, ám magas élvezet nyújtó termékek iránt, a GFK étkezési szokások felmérése szerint is egyre több az egészségtudatos vásárló Magyarországon. A Milli Mia Joghurtos Krémtúrót elsősorban nekik szánja a gyártó.

A GfK Hungária Piackutató Intézet Étkezési Szokások 2007. évi felmérésének alapján kiderült, hogy az élelmiszerekkel szembeni fogyasztói elvárások között a jó minőség még mindig vezető szempont a lakosság számára. Az ár mellett fontos tényező még, hogy az adott termék tartósítószer, mesterséges ízesítőanyagok és színezék nélküliek legyen.

Leginkább a hölgyek számára az sem elhanyagolható tényező, hogy egyes termékek mennyire alacsony zsír-, kalória- vagy akár szénhidráttartalommal bírnak. Hazánkban jelenleg a lakosság 11 százaléka bio tisztaságú, egészséges élelmiszereket fogyaszt, azon belül is a zöldségeket, gyümölcsöket, kenyérféléket és tejtermékeket részesíti előnyben. A Friesland Hungária zRt. kiemelt fontossággal kezeli az egészségtudatosság növekvő jelentőségét, ezért a közkedvelt vaníliás krémtúró könnyebb változatát, a Milli Mia Joghurtos Krémtúrót alkotta meg a fogyasztók örömére.

„Erősödő tendencia, hogy a gyártók egyre több light termékekkel jelennek meg a piacon. Nincs ez másként a desszertpiacon sem, ahol a magas zsír- és kalóriatartalmat főként a hölgyek kerülik. A Milli Mia desszertcsaládot abból az elgondolásból bővítettük egy light termékkel, hogy az egészségtudatos fogyasztóink számára is valódi kényeztetést nyújthassunk. A legújabb joghurtos krémtúrónk a csökkentett (42%-kal) zsírtartalom ellenére is megőrizte kényeztető, finom ízét és lágy, krémes állagát” - mondja Pesti Borbála, a Friesland Hungária zRt. marketing menedzsere.

Majd folytatja: „Az új, light termékünk leginkább azon női célcsoportot szólítja meg, akik vigyáznak az alakjukra, és ha már „bűnöznek”, akkor azt egészségesen teszik, egy joghurtos tejalapú desszert elfogyasztásásval. A termék piacrakerülésének időzítése sem véletlen, nyáron kevésbé vágyunk a nehéz, telítő édességekre, inkább egy könnyű, frissítő finomsággal dobjuk fel magunkat.”

A termékbevezetést klasszikus in-store aktivitások és a hipermarketláncok üzleteiben termékbemutatóval egybekötött kóstoltatás kíséri. A piacra kerülést TV reklámmal, valamint kereskedelmi magazinokban történő megjelenésekkel is támogatja a Friesland.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Friesland Hungária













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu