A szakember 4 évet töltött a prémium szeszesitalokat gyártó és forgalmazó brit cég budapesti szolgáltató központjában, ezt megelőzően pedig 5 évig a budapesti Argentin Nagykövetség gazdasági tanácsadójaként dolgozott. Búzás Gabriella, szerteágazó szakmai tapasztalata, kapcsolatrendszere, és kiemelkedően precíz munkája révén az Mmd versenypozícióit erősíti helyi és regionális tenderekben. Az új munkatárs az új ügyfelek megszerzésére irányuló tevékenysége mellett részt vesz majd az „ügyfélmunkában” is. Gabriella az Mmd vállalati kommunikációs szakértői csoportja megrendelőit támogatja majd munkájával.
„Az Mmd a közelmúltban jelentősen átalakult, átszerveződött. Szakértői csoportjaink racionalizálása után nagy energiát fektettünk abba, hogy a lehető legjobb szakembereket szerződtessük az Mmd-hez.” – nyilatkozta Kertész Péter, az Mmd ügyvezető igazgató-helyettese. „A volt Gazdasági Minisztérium sajtószóvivőjének szerződtetése mellett további 6 új kollégával bővültek az Mmd szakértői team-jei. Szinte minden üzletágunkat új munkatársakkal bővítettük. Ezzel a nagyarányú személyzeti fejlesztéssel az Mmd alighanem a legnagyobb létszámú hazai PR és Public Affairs tanácsadó ügynökségnek mondhatja magát. Az Mmd alkalmazásában ma már 34 főállású kommunikációs és Public Affairs tanácsadó dolgozik.”
Búzás Gabriella pályaképe
Búzás Gabriella jelentős és változatos nemzetközi tapasztalattal rendelkezik – tanulmányait a bölcsészettudomány, a nemzetközi kommunikáció, illetve a nemzetközi kapcsolatok területén végezte. A Külkereskedelmi Főiskola elvégzése után Búzás Gabriella a spanyol Alcalai Egyetem nemzetközi kapcsolatokkal foglalkozó irodájában kezdte pályafutását, majd 1999-től öt éven át az Argentin Köztársaság budapesti nagykövetségének gazdasági tanácsadója lett: fő feladata a kétoldalú gazdasági kapcsolatok koordinálása és fejlesztése volt. Eközben diplomát szerzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakán, majd 2004-ben a vállalati szférában, a Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Központjában kezdett dolgozni.
A Diageo-nál az utóbbi három év során rendszeresen vett részt különféle belső és külső kommunikációs projektekben, a körülbelül 800 főt foglalkoztató brit cég munkáltatói imidzsének megújításában, kulcsszerepe volt a vállalati Intranet létrehozásában és az ehhez kapcsolódó napi hírszolgáltatásban, illetve különféle minőségi írott anyagok szerkesztésében.
|