| |
Másodjára taroltak a UPC kreatívjai a Creative Radio Awards-on |
2007.07.30 |
|
A Juventus Rádió negyedik alkalommal adta át a rádiós reklámszpotok elismerését jelentő Creative Radio Award-ot július 26-án, már hagyományosan a Budapest WestEnd HILTON hotelben.
A Communicorp Group nemzetközi hálózatába tartozó ír és cseh rádiók hagyományát követve a csoport magyarországi tagja, a Juventus Rádió Creative Radio Awards néven, negyedévente átadásra kerülő díjat alapított tavaly ősszel, melynek első átadása 2006. október 10-én volt.
A Creative Radio Award díj és a hozzá tartozó esemény célja a rádiós kreatívokra való figyelemfelhívás, egyfajta motivációs rendszer kialakítása, valamint a rádió, mint alulértékelt médiatípus elismertségének-, használatának és presztízsének fokozása.
A Juventus Rádió adásában – adott negyedévben - elhangzott szpotokat egységes értékrendszer alapján külön-külön értékelik a rádió belső szakemberei. Majd a legjobb 30 szpotot tartalmazó un. TOP 30-as ’shortlist’-ből választja ki a külső független szakmai zsűri a három kategória nyerteseit.
Az ötfős grénium tagjai voltak:
1. Balog Olga: Non TV vásárlási igazgató – MC Media Company Kft.
2. Czövek Hajnalka: Magazin és Könyv Üzletág Igazgató – Ringier Kiadó Kft.
3. Nink László: Director of Strategic Investment Department – Initiative Média
4. Papp Gábor: marketing igazgató – Viasat Hungária Rt.
5. Róna Márta: Director of Trading and Bying - Omnicom Media Group
A legutóbbi alkalomig a díjat három kategóriában ítélte oda a szakmai zsűri, ám a legutóbbi Díjkiosztón a jelenlévők szavazhattak az általuk legjobbnak ítélt reklámszpotra is, mely „Közönségdíjat” kapott.
Díjazottak:
1. Legjobb HANGZÁS kategóriában: UPC Kábel TV (CATV) kreatívja. A spot gyártója a Laboratory Ideas. A díjat Mrena Juli, szövegíró vette át.
2. Legjobb VIZUÁLIS REKLÁM kategóriában a JANA ízesített ásványvíz spotja kapta a legtöbb szavazatot. A szpotot a BBDO Budapest gyártotta, a díjat Nyíri Balázs, Junior Account Executive vette át.
3. Legjobb KAMPÁNYnak a Leukémiás Alapítvány (társadalmi célú reklám) c. spotja bizonyult. A spot gyártója az Grey Worldwide Hungary. A díjat Kolipka Ilona, Client Services Director vette át.
A UPC Kábelt TV reklámszpotja másodjára is tarolt a közönség köreiben, ugyanis a „Közönségdíjat” másodjára is a Laboratory Ideas-nek ítélte oda a helyszíni szavazás eredményeként a közönség.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Kátai Gréta |
| katai.greta@juventus.hu |
| +36 1 237-5327 |
Cég: | Juventus Rádió |
|
|