Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Másodjára taroltak a UPC kreatívjai a Creative Radio Awards-on

2007.07.30


A Juventus Rádió negyedik alkalommal adta át a rádiós reklámszpotok elismerését jelentő Creative Radio Award-ot július 26-án, már hagyományosan a Budapest WestEnd HILTON hotelben.

A Communicorp Group nemzetközi hálózatába tartozó ír és cseh rádiók hagyományát követve a csoport magyarországi tagja, a Juventus Rádió Creative Radio Awards néven, negyedévente átadásra kerülő díjat alapított tavaly ősszel, melynek első átadása 2006. október 10-én volt.

A Creative Radio Award díj és a hozzá tartozó esemény célja a rádiós kreatívokra való figyelemfelhívás, egyfajta motivációs rendszer kialakítása, valamint a rádió, mint alulértékelt médiatípus elismertségének-, használatának és presztízsének fokozása.

A Juventus Rádió adásában – adott negyedévben - elhangzott szpotokat egységes értékrendszer alapján külön-külön értékelik a rádió belső szakemberei. Majd a legjobb 30 szpotot tartalmazó un. TOP 30-as ’shortlist’-ből választja ki a külső független szakmai zsűri a három kategória nyerteseit.

Az ötfős grénium tagjai voltak:
1. Balog Olga: Non TV vásárlási igazgató – MC Media Company Kft.
2. Czövek Hajnalka: Magazin és Könyv Üzletág Igazgató – Ringier Kiadó Kft.
3. Nink László: Director of Strategic Investment Department – Initiative Média
4. Papp Gábor: marketing igazgató – Viasat Hungária Rt.
5. Róna Márta: Director of Trading and Bying - Omnicom Media Group

A legutóbbi alkalomig a díjat három kategóriában ítélte oda a szakmai zsűri, ám a legutóbbi Díjkiosztón a jelenlévők szavazhattak az általuk legjobbnak ítélt reklámszpotra is, mely „Közönségdíjat” kapott.

Díjazottak:
1. Legjobb HANGZÁS kategóriában: UPC Kábel TV (CATV) kreatívja. A spot gyártója a Laboratory Ideas. A díjat Mrena Juli, szövegíró vette át.
2. Legjobb VIZUÁLIS REKLÁM kategóriában a JANA ízesített ásványvíz spotja kapta a legtöbb szavazatot. A szpotot a BBDO Budapest gyártotta, a díjat Nyíri Balázs, Junior Account Executive vette át.
3. Legjobb KAMPÁNYnak a Leukémiás Alapítvány (társadalmi célú reklám) c. spotja bizonyult. A spot gyártója az Grey Worldwide Hungary. A díjat Kolipka Ilona, Client Services Director vette át.
A UPC Kábelt TV reklámszpotja másodjára is tarolt a közönség köreiben, ugyanis a „Közönségdíjat” másodjára is a Laboratory Ideas-nek ítélte oda a helyszíni szavazás eredményeként a közönség.


Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Kátai Gréta
katai.greta@juventus.hu
+36 1 237-5327
Cég:Juventus Rádió













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu