Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A kkv-k bő kétharmada tervez beruházást

2008.06.23
A hazai kis- és középvállalkozások 69 százaléka tervez valamilyen beruházást a K&H kkv bizalmi index adatai alapján. Éppen a fejlesztésekhez forrást kereső vállalkozásoknak nyújt kedvező lehetőséget az Új Magyarország Mikrohitel Program, melyhez a hitelintézetek közül a K&H csatlakozott elsőként.

A beruházni vágyó cégek ezentúl új, kedvező forrás-lehetőségekkel találkozhatnak a K&H-nál. 2008. májusában – a hitelintézetek közül elsőként – a K&H Bank is csatlakozott az év elején útjára indított Új Magyarország Mikrohitel Programhoz. Így hamarosan megkezdi a Mikrohitelek terjesztését, melyek révén az eddigieknél könnyebben juthatnak legfeljebb 6 millió forintos hitelhez a forráshiánnyal küzdő kkv-k. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv révén elérhető termékek már a K&H fiókjaiban is igényelhetőek országszerte.

Igény pedig van az új termékekre, hiszen a hazai kkv-k körében igen magas a beruházási hajlandóság. A K&H kkv bizalmi index legutóbbi felmérése alkalmával a megkérdezettek több mint kétharmada, 69 százaléka nyilatkozta, hogy tervez valamilyen beruházást. Szektorokra levetítve a kereskedelemben a legkisebb a beruházási kedv (62 százalékos), míg a mezőgazdasági cégeknél kimagasló, 81 százalékos ugyanez az arány.

A hazai kkv-k, akárcsak az utóbbi negyedévekben, továbbra is elsősorban az informatikai fejlesztéseket tartják szükségesnek (38 százalék), ezt követi a gépekbe (34 százalék) és a gépjárművekbe (20 százalék) történő beruházás iránti hajlandóság.

Dr. Bába Ágnes, a K&H lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese az alábbiak szerint elemzi a helyzetet: „a konkrét beruházásokon túl a piacbővítési szándék is egyre nagyobb a kkv-k körében. A versenyhelyzetből adódó innovációs kényszer hatására a cégek 69 százaléka tervez valamilyen lépést – profilváltást, termékfejlesztést vagy piacbővítést, amihez természetesen pluszforrásra van szükségük.”

Amint azt a mellékelt ábrázolásokban is láthatjuk, elmondható, hogy minél kisebb egy vállalkozás, annál inkább érzi szükségesnek a fejlesztéseket – a kisvállalkozások mindössze 29 százaléka nem tervez beruházást, míg a középvállalkozásoknál 37 százalék ugyanez az arány.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:K&H Csoport













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu