Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Még több világmárka a Premiernél

2008.06.16
A hazai outlet-piac vezető szereplője, a Biatorbágyon található Premier Outlets Center folyamatosan bővülő kínálattal várja a vásárlókat. Alig egy hónap alatt 10 új világmárka nyitott üzletet a bevásárlófalu legújabb részlegében. Az üzemeltetők a márkák kiválasztása során továbbra is kiemelt figyelmet fordítanak a vásárlók igényeire.

Több mint 90 üzletben mintegy 300 nemzetközileg is elismert márkával találkozhatnak a vásárlók Magyarország első számú outlet-központjában, amely nemrég bővült a 3. ütemmel. A nemrégiben megnyílt új üzletek között olyan nevek szerepelnek, mint pl. a Casa Moda, Borgo, Lee-Wrangler, 4Y Collections, Calzedonia-Intimissimi-Tezenis, Time Color, Marlboro Classics, Optic World, vagy a Watch&Gold Óra-Ékszer. Az egyre bővülő üzletközpont bérlői elégedettek az értékesítési eredményekkel.

Rozsnyai Zoltán, a Triumph International (Budapest) Kft. (Triumph, sloggi) ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta: „Amióta megnyitottuk üzletünket a Premier Outlets Center 3. ütemében, folyamatosan jól teljesítünk. Örültünk ennek a lehetőségnek, amely által vásárlóink rendkívül kedvező áron juthatnak hozzá termékeinkhez. Üzletünk forgalmából jól látszik, hogy a magyar fogyasztóknak igényük van a minőségi, márkás fehérneműre.”

Molnár Tamás, a VF Hungária Kft. (Lee, Wrangler) értékesítési igazgatója a következőket nyilatkozta: „Minőségi termékeket árulunk, és a partnerüzletek kiválasztása során fokozottan ügyelünk arra, hogy ezek megfelelő környezetben jelenjenek meg. Azt gondolom, a Premier Outlets Center nemcsak a kedvező árak és a nagy választék miatt népszerű, de a barátságos, igényes környezet miatt is szívesen látogatnak ki ide a vevők.”

A VF Hungária Kft. véleményét osztotta Schafhauser Róbert, a Woodoo Cégcsoport (Devergo) outlet üzletágának vezetője is: „A Devergo divatmárka elsősorban a 18-30 éves fiatalok között népszerű, akik az árakra gyakran érzékenyebbek, mint az idősebb vásárlók. A Premier Outlets Center különösen jó lehetőség számukra, hiszen itt még kedvezőbb áron juthatnak hozzá termékeinkhez a vásárlók.”

Czunyi Gábor, a Groupe SEB Central-Europe Kft. (Home&Cook: Moulinex, Tefal, Rowenta, Krups) értékesítési igazgatója a következőket nyilatkozta: „Bár az outleteket elsősorban ruházati termékekre szakosodott üzletek népesítik be, azt hiszem, sokan látnak szívesen egyéb profillal rendelkező boltokat is. A Premier Outlets Centernek nagy a látogatottsága, így sokan találkoznak háztartási eszközeinkkel, edényeinkkel: köztük olyanok is, akik egyéb helyről még nem ismernek bennünket.”

A piacvezető szerepét a kezdetek óta tartó Premier Outlets Center 2004 végén nyitotta meg kapuit, Magyarországon elsőként az outlet-központok közül, és azonnal hatalmas sikert aratott, annak ellenére, hogy ez a típusú bevásárlási forma, sőt maga az „outlet” kifejezés is ismeretlen volt a magyar vásárlók körében. 2006-ban és 2007-ben két további ütemmel bővítették a bevásárló-komplexumot, így ma már összesen 23 420 m2-en – az első ütem alapterületének kétszeresén – kínálják a gyártók és az importőrök a kifutó, márkás, jó minőségű termékeket, mégpedig az eredeti, kiskereskedelmi árnál legalább 30, de akár 70 százalékkal alacsonyabb áron.

A vásárlók kényelmét szolgálja a Premier Outlets Centerben található kilenc étterem és kávézó – köztük egy új, nyitott terasz az emeleten, ahonnan belátni az egész bevásárlófalut –, az akadálymentes környezet, az 1780 férőhelyes parkoló, amely természetesen ingyenes. Akár az egész családdal is bátran el lehet ide látogatni, hiszen pelenkázó, játszótér, külön gyermekmosdó egyaránt rendelkezésre áll. A kutyát sem kell az autóban hagyni, mivel más bevásárlóközpontokkal ellentétben ide beengedik a házikedvenceket is, sőt, külön itatót alakítottak ki nekik.

A Premier további előnye annak könnyű megközelíthetősége: az autóval közlekedők Budapestről 15 perc alatt kiérhetnek az M1 autópálya 16-os kijáratánál található bevásárlóközpontba, és tömegközlekedéssel is gyorsan ide lehet érni az Etele térről induló Budapest-Etyek Volánbusz járattal.

Az outlet vásárlási forma, és a Premier Outlets Center sikerét bizonyítja a látogatók számának folyamatos növekedése: 2007-ben már 1,7 millióan keresték fel a Premier Outlets Centert, az idén pedig kb. 2 millió látogatóra számítanak. A vásárlást az üzletek közötti összehangolt ajánlatokkal, az üzletek egységesen magas színvonalú megjelenésével is igyekeznek ösztönözni: a legutóbbi közös promóció során 3 nap alatt összesen 31 ezren látogattak ki az üzletközpontba.

A vásárlók körében nemcsak a kedvező ár-érték arány és a széles márkaválaszték miatt vált gyorsan népszerűvé a Premier Outlets Center, de annak barátságos, szellős atmoszférája, átlátható szerkezete is vonzóvá teszi a bevásárlófalut azok szemében, akik nem kedvelik a belvárosi üzletek, plázák zsúfoltságát. A Premier Outlets Center a nyári időszakban a kikapcsolódást és a bevásárlást összekapcsolva ideális látogatási cél lehet.

A Premier Outlets Center tavaly a Superbrands Szervezet – azaz a márkaépítés díjazására létrehozott független szakértői bizottság – előtt is elismerést kapott, hiszen elnyerte a Superbrands-státuszt, így bekerült a saját területükön kitűnő hírnevet szerzett márkák közé.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Premier Outlets Center













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu