| |
Carpe Diem – Fütyülős website |
2007.07.24 |
|
A Zwack Unicum Nyrt. portfóliójába tartozó Fütyülős brand online megjelenésének megújítására kiírt tendert a Carnation nyerte meg. A közös munka eredménye a Carpe Diem életszemlélet témájára épülő - elsősorban fiatalokat megszólító - Fütyülős website.
A Zwack megoldást keresett a fiatalok megszólítására, ezért a 2007-es Fütyülős kampányát – sok turnéval, divattal, promócióval - a trendi matyóminta és Carpe Diem életérzés köré építette.
A projekt során a Carnation feladata volt egyrészt a „Carpe Diem” életérzés visszaadása, illetve olyan tartalmi és élményszolgáltatás kialakítása, mely segíti a márka elismerésének növelését és viral jellegű terjedését. A tervezés során a Carnation kiemelt figyelmet fordított arra, hogy a Fütyülős site túllépjen a hagyományos termékinformációs site struktúrán.
Első körben a projekt tagjai választ kerestek a „Carpe Diem” kérdésére, majd a közös kapcsolódási pontok meghatározása után, elkészültek azok a tartalomcsoportok, melyek köré a site kötelező és Carnation által javasolt tartalmai épültek.
Az élményről az aloldalak megjelenése, vizuális világa, a közvetlen nyelvezet és a gondosan kidolgozott animációk gondoskodnak. Érdemes kiemelni a "Divatdiktatúrát” - ahol a Fütyülős divatkollekció mellett helyet kap még a Fütyülős támogatásával megrendezett Sneaker Pimps tornacipő kiállítást bemutató fotó galéria és videó, illetve az adminisztrációs felülettel ellátott "Partynaptár" funkció. A Carnation a "Fütyülős" tartalmi pontnál egyedi, optimalizált 3D és flash megoldásokat alkalmazott.
Tartalmi szinten a "Souvenir" és a "Koktélbár" igazi meglepetésekkel szolgál, úgy mint: a kérdőív alapú koktélajánló, a letölthető képernyővédő, háttérkép, MSN emotikonok, csengőhang, illetve egy igazi különlegesség: pólómatrica generátor 3 különböző sablonnal!
Az elkészült site motívumai és navigációja lazán kapcsolódnak egymáshoz, szabad teret engedve a kalandozásnak.
A Carnation Zrt. jelentősebb ügyfelei többek között: az AXA, a Beiersdorf (NIVEA), a Budapesti Értéktőzsde, a CIB Bank, a Danubius Hotels, az E.ON Hungária, az ELMŰ, a Generali-Providencia, a Habostorta, a Honda, az MNB, a Microsoft, a Magyar Posta Biztosító, a Magyar Televízió, a Malév, az NFÜ, a Nemzeti Hírközlési Hatóság, a Pannon, a Ringier, a Sanoma, a SágaFoods és a Vista.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Seres Adrienn |
| sajto@carnation.hu |
| +36 1 887-5353 |
Cég: | Carnation |
|
|