A JimJam tévécsatorna a Chello Zone és a HIT Entertainment megállapodását követően, 2007. december 10-én indult el Magyarországon, és azóta növekvő népszerűségnek örvend. A csatorna színes összeállítást nyújt a világ legkedveltebb rajz- és bábfilmjeiből, daltanító műsoraiból, valamint énekes-táncos meséiből.
A JimJam a legnagyobb magyarországi kábel- és műholdszolgáltató, az UPC hálózataiban fogható; kábelen megközelítőleg 790 000, műholdon pedig 177 000 háztartásba jut el. A Chellomedia leányvállalata, a vezető tematikus műsorszolgáltató Chello Zone a gyermekcsatorna mellett még öt saját tulajdonú csatornát (a Zone Europa, Zone Club, Zone Romantica, Zone Reality és az Extreme Sports csatornát) üzemeltet Magyarországon.
Június 13-tól a JimJam nézőinek száma tovább növekszik: közel 70 000 háztartásban a TARR Építő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. analóg kábeltelevíziós rendszere révén a gyermekcsatorna reggel 6 és 10 óra között, illetve 15 és 19 óra között érhető el, míg 4000 otthonban a digitális sugárzás által napi 24 órában látható.
A közel harminc éve alapított, jelenlegi formájába 1990 óta működő cég öt megyében rendelkezik kábeltelevíziós hálózattal, emellett vezetékes telefon- és internet-szolgáltatást is nyújt. A távközlési szektor elismert szereplője összességében megközelítőleg 150 településen van jelen.
„A JimJam csatorna a szórakoztatva oktató gyermekműsorok tárházát biztosítja, és ezek a megállapodásnak köszönhetően immár a TARR Kft. előfizetői számára is elérhetők lesznek. Az elmúlt hat hónap során számos kábelszolgáltató tette műsorpalettája részéve a csatorna kínálatát - igazán örülünk, hogy most ismét újabb partnerre leltünk” - mondta Wayne Dunsford, a csatorna igazgatója.
A legnépszerűbb gyermekműsorokat, köztük a Thomas, a gőzmozdonyt, a Bob, a mestert, a Sam, a tűzoltót és az Angelina Balerinát sugárzó csatorna az 1-6 éves korosztálynak szól, és műsoraival inspiráló szellemi környezetet biztosít a legfogékonyabb korban lévő gyerekeknek. A JimJam kínálatában a szülők is megbízhatnak, mivel a mesék erőszakmentesek, kreativitásra és játékosságra ösztönöznek, s ezáltal fejlesztik a kicsik tanulási és önkifejezési készségeit.
„Cégünk egyik fontos célja, hogy hálózatai révén a családok összetartozását, kapcsolattartását elősegítse. Ennek jelentős része az is, hogy olyan műsorokat tegyen elérhetővé, amelyek elsősorban a kicsiknek szólnak, de a felnőtteket is a képernyő elé vonzzák; a JimJamen látható mesék ilyenek, így biztosak vagyunk abban, hogy sikert fognak aratni előfizetőink körében” – fűzte hozzá Tarr János a TARR Kft. ügyvezető igazgatója.
|