Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Elindult a NESPRESSO hazai terjeszkedése

2008.06.10
2008 júniustól már nem csak az Andrássy úti üzletben kaphatóak.

A NESPRESSO, a világon a prémium adagolt kávék piacvezetője, ezév júniusában megkezdte terjeszkedését Magyarországon is. Az elegáns Andrássy úti üzlet mellett a Saturn áruházakban és a Media Markt üzletekben is megjelent a formatervezett kávéfőzőgépek teljes termékskálája. A kiskereskedelmi bevezetést a cég kilenc budapesti üzletben indította el, melyet 2008 szeptemberétől az év végéig a két áruházlánc üzleteiben való országos megjelenéssel hálózattá bővít. További újdonság, hogy a minőségi kávé kedvelői a 12 Grand Cru kávékeveréket az Andrássy úti üzleten kívül telefonon, illetve 2008. második felétől interneten is megrendelhetik.

2008 júniustól a Saturn áruházaiban és a Media Markt fővárosi üzleteiben, megkülönböztetett termékkihelyezéssel jelentkezik a NESPRESSO, speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltató pultokkal. Az adagolt kapszulás kávé készítésére kifejlesztett, formatervezett berendezések teljes skálája kapható a kiskereskedelmi hálózatban, így az Essenza, a Le Cube és a Concept modellek. 2008 szeptemberétől az év végéig a Saturn áruházaiban és a Media Markt lánc összes magyarországi üzletében forgalomba kerülnek a kávéfőző berendezések.

A kiskereskedelmi bevezetés keretében a helyszínen a kávéínyencek maguk is megízlelhetik a kilenc eszpresszó és három Grand Cru hosszúkávé valamelyikét. Külön érdekesség, hogy a tavasz újdonságának számító, vörös és fekete előlappal készült Le Cube Red és Le Cube Black gépek itt, a kiskereskedelemben mutatkoznak be először a nagyközönség előtt.

Egy szuperprémium márka magyarországi térhódítása
A világszerte a tökéletes kávé szimbólumaként ismert NESPRESSO 2006 márciusában jelent meg Magyarországon. Első hazai tapasztalatai nagyon pozitívak, ami az egyedi, hármas pillérre épülő stratégia mellett a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának köszönhető. Flesch Gábor, a NESPRESSO magyarországi üzletfejlesztési vezetője szerint „az elmúlt két év eredményei azt bizonyítják, hogy a gyorsan növekvő hazai eszpresszó piacon a NESPRESSO tökéletes megoldás a vásárlók számára.”

A NESPRESSO a dinamikus növekedéssel leginkább úgy tud lépést tartani, ha termékeit és szolgáltatásait az Andrássy úti üzlet mellett újabb csatornákon is elérhetővé teszi.

„A növekvő igényekre a kiskereskedelmi értékesítés bevezetése a válaszunk. Ennek első, átgondolt lépéseit 2007 őszén, néhány stratégiailag kiválasztott üzletbe történő belépéssel tettük meg, mint például a hasonlóan prémium márkának számító Lignet Roset vagy a Haas & Czjzek Porcelán- és kristályáruház. A cég az egyedi szempontok szerint kiválasztott üzletek mellett – válaszul a vásárlóktól érkező nagy érdeklődésre – a Saturn áruházakban és a Media Markt hálózat üzleteiben is megkezdte a NESPRESSO-gépek forgalmazását” – nyilatkozta Flesch Gábor.

Internetes rendelés hamarosan Magyarországon is
A NESPRESSO magyar klubtagjainak kényelmét szolgáló komoly előrelépés, hogy 2008. második felétől a telefon mellett már interneten is megrendelhetőek lesznek a NESPRESSO termékei, azaz a kapszulába adagolt kávékeverékek, és a kávézáshoz szükséges kiegészítők.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Makó Judit
judit.mako@webershandwick.hu
+36 1 887-8355
Cég:NESPRESSO













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu