A beszélgetés résztvevői:
Barna Tamás - BrandFestival, BrandFestival Digital
“Ugyanúgy, ahogy az üzlet más területein is a konferenciaszervezésben is csak a verseny hozhat minôségi elôrelépést. Lehet, hogy most úgy tûnik, hogy sok rendezvény van, de ez majd szépen lassan kitisztul és csak a legjobbak fognak megmaradni. Ezzel jól járnak a résztvevôk és az elôadók egyaránt. Végsô soron a szakma nyer.”
Csermely Ákos - Media Hungary, Internet Hungary, Kamera Hungária
„A foci, az ingatlanközvetítés, a reklám, és a rendezvényszervezés azok a szakmák amelyekhez mindenki ért. Pedig ez tévedés. A piac azonban itt is mindent eldönt. A rövid és hosszú távú gondolkodás és szemlélet "eredménye" mindig megmutatkozik.”
Iglódi Csaba - Magyar Fogyasztó, Magyar Fogyasztó 50+
„A konferencia-szervezés piacára frissen (vissza)lépőként úgy gondolom, hogy ebben az iparban is újra és újra megálmodható vonzó tartalom; megtalálható igényes közönség; kialakítható alkalmas környezet; megteremthető a bizalom és az együttműködés kereteire épített kölcsönösen előnyös üzleti-stratégiai modell. A konferenciaipar reneszánsza már csak azért sem meglepő, mert egy kutatás szerint az ilyen találkozókon szerzett tapasztalat, kapcsolat és ismeret a második legfontosabb információforrásá teszi a szakemberek számára ezt a médiumot. Aki kimarad, az (itt is, ott is) lemarad.”
Nagy Bálint – Országos Reklám- és Marketingkonferencia
"A konferencia szervezés sajátos magyar modellel termel jelentős hasznot: a tartalom általában egy alapfokú tanfolyam szintjének felel meg, az előadók ingyen lépnek fel a népszerűség építés hamis tudatában, a résztvevőktől pedig egyre több pénzt kérnek Kivételek szerencsére vannak, elég lenne, ha ezek maradnának meg a piacon".
Molnár Rita - web 2.0 Symposium, web 2.2 Symposium, E-Business Symposium
„2008-tól nagyfokú konferencia robbanást látok a piacon, szinte hetente rendeznek egy adott témán belül fórumokat. Az előadói választék szűkös, hisz minden szakma nagyon belterjes és kis méretű, 70 százalékban ugyanazok a személyek adnak elő minden rendezvényen. Emiatt a konferenciajegy-árak és résztvevők száma csökken, ami az iparágunk felhígulását eredményezi és ez sajnálatos módon kihatással van a szakmai színvonalra is.”
Moderátor: Kőszegi András (BrandTrend Kommunikáció)
|