Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Ma kezdődik az ESOMAR: nemzetközi konferencia a multimédiás kutatásokról

2008.06.02
Worldwide Multi Media Measurement , WM3 2008, Budapest.

A reklám-, média- és marketingkutatás területének globális piacvezetői találkoznak Budapesten a WM3 2008 – Worldwide Multi Media Measurement (WM3 2008 – Globális multimédia-kutatás) konferencián június 1. és 4. között, melynek témája a médiakutatás jövője.

A WM3 2008 házigazdája az ESOMAR, a piac-, fogyasztói és társadalmi kutatások fejlesztésére törekvő globális szervezet, illetve a World Federation of Advertisers (Reklám Világszövetség) lesz. Az eseményen a média- és reklámszféra szereplői első kézből értesülhetnek a legfrissebb nemzetközi szakmai trendekről és fejlesztésekről.

„A kelet-európai média gyorsan fejlődik, különösen azóta, amióta a térségben is rendelkezésre állnak az online média és a legújabb fejlesztések nyújtotta lehetőségek. A WM3 2008 ideális fórum arra, hogy a résztvevők nemzetközi szakemberektől értesülhessenek arról, hogyan próbálunk megfelelni a kihívásoknak ebben az új környezetben” – mondta Véronique Jeannin, az ESOMAR ügyvezető igazgatója.

„Konferenciánk valós problémákkal és iparági trendekkel foglalkozik. Érdekes témánk lesz például a nézettség- és márkaismertség-mérés megvitatása a nagy sportesemények alatt – éppen időszerű téma a nyári olimpia és a labdarúgó EB előtt. Megvizsgáljuk a legfrissebb újításokat, pl. az érzelmek és attitűdök kutatásának lehetőségeit is” – tette hozzá Jeannin asszony.

Az ESOMAR 2007-es nemzetközi piackutatási jelentése arról számol be, hogy az új EU-tagállamok, köztük Magyarország is, 2006-ban erőteljes, 8,9%-os iparági növekedést mutatott. Magyarországon a reklámköltés mintegy 70 millió amerikai dollárt ért el, és így jelenleg a 35. helyen áll a nemzetközi piacok rangsorában. A reklámcélokra fordított összeg szintén tekintélyes volt: 893 millió amerikai dollárra rúgott.

„Egy ennyire fejlődőképes ágazat esetében a helyi piac szereplői számára most jött el az idő, hogy éljenek a legfrissebb fejlesztésekből származó előnyökkel. A konferencia résztvevői megismerhetik a gyakorlatban bevált, illetve elvetett fogásokat. Így a csúcsminőségű, kipróbált módszereket be tudják majd emelni a saját stratégiáik közé” – mondta Jeannin asszony.

Négy napon át a beszállítói és ügyféloldal piacvezetői (köztük a Procter & Gamble, a The Coca-Cola Company, a Microsoft, a Philips, az Avon, a The Nielsen Company, a GfK, a TNS, a Millward Brown, a BBC, a Network Ten, az RTL és az MTV Networks) nyújtanak betekintést abba, hogy az új kutatási módszerekkel hogyan válik még hatékonyabbá az üzleti tervezés és hogyan ismerhetők az adott üzletág valós eredményei.

A WM3 2008 – Worldwide Multi Media Measurement mostani állomása a sikeres 2007-es dublini és 2006-os sanghaji konferencia folytatása; alapját az ESOMAR fogyasztóközpontú kutatások és a többplatformos médiafogyasztás területén szerzett globális piacvezetői tapasztalata jelenti.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Kertész Péter Arnold
peter.kertesz@mmdcee.com
+36 1 266-7833
Cég:ESOMAR













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu