Az idei fesztiválra 212 alkotással neveztek a pályázók. A beérkezett pályamunkákat komplex zsűri bírálta el az idén nagy hansúlyt helyezve a megoldásokra. A 93 legjobb, rövidlistára jelölt alkotásból, a döntőben végül 47 alkotást díjaztak. A díjazottak közül a Carnation nagyon eredményesen szerepelt, három pengét vehetett át a díjkiosztón.
Progresszív kategóriában a Carnation és a Leo Burnett közös alkotása Arany penge díjat nyert az „smsbandi” alkotással illetve online / digitális kategóriában Ezüst pengét a „duettrecords” alkotással. A Carnation a „P.A.CS.” című munkáját bronz pengével díjazták.
Az smsbandi.hu microsite egy djuice SMS-tarifacsomag bevezető kampány központi eleme, ahol a felhasználók által küldött SMS üzeneteket SMS Bandi élőben megzenésíti és elénekli. A megoldás során a Carnation feladata volt az élő közvetítés biztosítása, SMS Bandi weboldalának elkészítése, valamint a Pannon SMS-küldő rendszerével való összekapcsolódás megteremtése. A kampány koncepciót a djuice offline ügynöksége, a Leo Burnett, a Carnation támogatásával dolgozta ki.
A Duettrecords.com microsite Richy Horvath, a külföldről hazatért sikertelen zenei producer honlapja, ahol a látogatóknak - amellett hogy betekintsenek Richy önmagukért beszélő refernciáiba - lehetőségük van arra, hogy saját fotójukat egy duett erejéig egy másik felhasználóval egy lemezborító erejéig összepárosításra kerüljenek. Az elkészült borítókat utólag is meg lehet tekinteni, el lehet menteni, sőt: lehetőség van egy-egy haverral való közös borító generálására is. A kreatív koncepció a Leo Burnettel együtt került kidolgozásra.
A P.A.CS. azaz a Plüssvédelmi Akció Csoport a Djuice számára Valentin nap alkalmából készült kampány, melynek testreszabott, fiatalos kommunikációját teljes egészében a Carnation valósította meg. A nemmindennapi koncepció lényege az volt, hogy a Valentin-nap elmúltával sokszor az érzelmek is megfakulnak és az ajándékozók kedvencei, a plüssállatok sorsa is rosszabbra fordul. A koncepció részeként mozgalom indult a plüssállatok megmentésére. A mozgalom webes megjelenését önálló blog, alternatív médiamegjelenések és hagyományos kampány kreatívok támogatták. A djuice a PACS szponzoraként a mozgalom blogjában kommunikálta készülékajánlatát, mint a plüssállat vásárlás értékálló és hasznos alternatíváját.
|