Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Milli ismét a megbízható márkák között

2008.05.28
A Reader’s Digest felmérése alapján a Milli ismét elnyerte az Európai Megbízható Márkák díját. A tejtermékek kategóriában a Friesland Hungaria zRt. esernyőmárkája immár negyedik éve élvezi töretlenül a fogyasztók bizalmát.

A Friesland Hungária zRt. kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az egészséges és kiegyensúlyozott étrendnek megfelelő, megbízható termékekkel jelenjen meg a piacon. A számos kategóriában piacvezető Milli a hazai fogyasztók körében idén is minőséget képvisel – ez derült ki a Reader’s Digest legújabb felméréséből.

A Reader’s Digest Európai Megbízható Márkák felmérése az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmány Európában. A magazin olvasóinak körében 2001 óta több kategóriában kutatják, hogy mennyire márkahűek az európai polgárok. Az olvasók négy kritérium – minőség, ár, termékimázs és a fogyasztói igények kielégítése – alapján minősítik a márkákat.

A Friesland Hungária zRt. évek óta nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a közkedvelt klasszikus termékek mellett új innovációkkal is a fogyasztók kedvében járjon. Tavaly a Milli portfólió több újdonsággal bővült s a termékcsalád expanziója idén is tovább folytatódik. A Friesland 2008-ban az innováció mellett kötelezte el magát, azon belül is az egészségtudatos irányvonalba illő termékek fejlesztésére fókuszál.

Tavasszal több új termékkel – Milli Janga Kaukázusi Kefir+-szal, valamint pre-, és probiotikumokat tartalmazó Milli Joghurt-itallal hódított, melyek jótékony, immunrendszert erősítő hatásait klinikai tesztek is bizonyítják. A főzőtejszínek szegmensében bevezetett új prémium kategóriás termékei - a 15 %-os Milli Főzőtejszín Light és a 3%-os Milli Főző tejkrém- alacsony zsírtartalmuk mellett speciális főzési tulajdonságaikkal nyújtanak új dimenziót a főzésben.

„A modern, egészségtudatos vásárlók egyre inkább azokat a termékeket részesítik előnyben, amelyek valamilyen hozzáadott, egészséges összetevővel dúsítottak, vagy épp csökkentett zsírtartalommal rendelkeznek. A folyamatos fejlesztésekkel a Milli márka ezeknek a fogyasztói szokásoknak kíván megfelelni, új innovációival pedig új fogyasztói szokások megteremtését kívánja elősegíteni – teszi mindezt a hagyományosan magas minőség szem előtt tartásával. A Reader’s Digest fogyasztói felmérésének idei eredménye azt igazolja, hogy jó úton járunk” - mondja Szautner Péter a Friesland Hungária zRt. marketing és üzletfejlesztési igazgatója.

Majd folytatja: „Büszkék vagyunk rá, hogy a vásárlók bíznak a Milli termékekben és éveken át ragaszkodnak kedvenc márkájukhoz.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Sárközi Andrea
andrea.sarkozi@eurolex.hu
+36 (1) 336-1722
Cég:Friesland Hungária













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu