Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Marché International és a MOL hét autópálya-pihenőhelyet nyit Magyarországon

2008.05.26
A Marché International és a MOL 2008. május 26-án Mosonmagya-róvárnál nyitja meg első két közös autópálya-pihenőhelyét, ahol Magyarországon elsőként kínálnak integrált éttermi és töltőállomá-si szolgáltatásokat.

A MOL-csoport Kiskereskedelem Divízió jövőbe mutató stratégiájának fontos alapköve, hogy minél komplexebb kínálatot biztosítson vendégei-nek. Ennek érdekében folyamatosan fejleszti töltőállomásain a kényelmi szolgáltatásokat; elsőként vezette be a tavalyi év során a gyógyszer-értékesítést és biztosított ingyenes wifi hozzáférést a vásárlók részére.

A stratégiának egyik kiemelt eleme, a felfrissülni vágyó autósok teljes feltöltődését biztosító pihenőhelyek kialakítása. Ehhez nyújt most a MOL minőségi megoldást a Marché International támogatásával az autópályák mentén található töltőállomásain. A megvalósításban azért esett a MOL választása a Marché International-ra, mert a Marché™ éttermei frisses-ségükkel, és á la minute ételkészítési koncepciójukkal a legmagasabb színvonalat képviselik az európai piacon.

A Marché International az egymással szemközti két mosonmagyaróvári autópálya-pihenő 2008. május 26-i megnyitásával a kezdi meg hivatalo-san magyarországi piacra lépését. A mosonmagyaróvári pihenő Magyar-ország legnagyobb forgalmú autópályája, az M1-es mentén, a Budapest-Bécs útvonalon található. Az első két étterem a Marché™-Bisztró kon-cepció alapján valósul meg, s egyenként 120 fő befogadására alkalma-sak. A vendégek kiszolgálásáról összesen 50 munkatárs gondoskodik.

A Marché™ Bisztró koncepciója a fő és a köztes étkezések során egyaránt magas minőségű alapanyagokból készített ételek széles választékát kí-nálja. A saláták és zöldségek, a grillételek, a gyermekmenük, valamint a saját Marché™ biopékségből származó sütemények és pékáruk között mindenki megtalálja a kedvére valót. A kínálatot friss, kézzel facsart és szezonális gyümölcslevek, alkoholmentes frissítők, és különféle meleg italok teszik teljessé. A meleg vagy hideg finomságokat becsomagolva természetesen magukkal is vihetik a vendégek.

A következő hónapokban hét étterem nyílik Magyarországon
A Marché International a következő hónapokban a MOL-lal együttműkö-désben építi ki magyarországi vendéglátó egységeit, aminek keretében összesen hét új éttermet nyit meg. Az egységek az M1-es autópályán, a Budapest-Bécs útvonalon, a budapesti M0 autópálya-körgyűrű mentén, valamint az M7-esen, a Balaton közelében találhatók. A Marché Interna-tional Marché™ éttermekkel, Marché™ bisztrókkal és Marché™ biopékségekkel lesz jelen a magyarországi piacon.

A MOL és a Marché International közösen Horvátorszában is
A magyarországi együttműködés megkezdésével egyidőben a horvát piacra is a MOL-lal közösen lép be a Marché International. A MOL 100%-os tulajdonában lévő Tifon-hálózat héttöltőállomása mellett működő ét-termekben a jövő évtől a horvát tengerpart felé utazók a Magyarországon addigra már megszokott Marché™ minőséggel találkozhatnak majd.

A frissesség stratégiája
A Marché™ a frissességet, az egészséget és a gyorsaságot képviseli. A frissesség mellett a Marché™ koncepciójának legfontosabb alappillérei a minőség és a szezonalítás. A Marché International 2007-ben, mintegy 100 étteremmel 300,9 millió svájci frankos összforgalmat ért el. A válla-latnál összesen 61 nemzetből származó több mint 3.500 munkatárs dol-gozik.

A frissességi és minőségi stratégia szigorú és következetes megvalósítá-sának köszönhetően a Marché International a Marché™ frissességi kon-cepciójával a gasztronómiai ágazat számtalan kitüntetését és a közönség megannyi díját nyerte el,. Ezek közé tartozik az ADAC kitüntetése „Euró-pa legjobb autópálya-pihenője”, a BBC csoport díja „A világ legjobb autó-pálya-pihenőhelye”, Németország legjobb gasztronómiai koncepciója, Ausztria, illetve Svájc legjobb autópálya-helyei címek elnyerése.

A Marché International 2008-ban megkapta a nívós Német Gasztronómiai Díjat a Marché™ márka sikeres újrabevezetéséért és újrapozícionálásá-ért. A zsűri indoklásában többek között ez olvasható: „Oliver Altherr ve-zérigazgatónak sikerült a termék iránti, élettel átitatott szenvedélyével több, mint 3500 munkatársat megfertőznie a szó legjobb értelmében és a legnagyobb teljesítményekre serkentenie őket.“

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Marché International













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu