A Magyar Fogyasztó Platform (MFP), június 10-11-én rendezi meg Magyar Fogyasztó 2008 című konferenciáját, ahol a neves előadók mellett bemutatkozik a legfrissebb márkakutatás és sor kerül egy szakkönyv ősbemutatójára is.
A marketingkommunikációs szakma érdeklődésére számot tartó esemény ad otthont a 2008 tavaszán lebonyolított Lovemarks kutatás ősbemutatójának, amely a magyarországi bankok és pénzintézetek márka erősségéről és márka megítéléséről szólt. A Saatchi & Saatchi és a Millward Brown által készített felmérésbe bevonták az Aegon, az Allianz, a Brokernet, a Budapest Bank, a CIB, a Citibank, az Erste, az FHB, a Generali, az ING, a K&H, az MKB, az OTP, a Provident, a Raiffeisen és az Unicredit márkákat.
A Magyar Fogyasztó 2008 konferencia első napján mutatják be Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezetőjének Kincskeresők című könyvét, mely a HVG Kiadó gondozásában jelent meg és a magyar fogyasztó természetét, magatartását és attitűdjeit veszi górcső alá.
|