Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az NCR csúcskategóriás, többnyelvű ügyfélszolgálati és oktatóközpontot nyit Budapesten

2008.05.16
Az amerikai vállalat közel kilenc millió eurót költ a központra és a munkahelyekre, hogy támogathassa európai, közép-ázsiai és afrikai (EMEA-) ügyfeleit, valamint megalapozza a további üzleti növekedést.

Az NCR Corporation (NYSE: NCR) ma bejelentette, hogy a következő két évben körülbelül kilencmillió eurót kíván költeni egy csúcskategóriás budapesti kiválósági központ létesítésébe (Services Center of Excellence), ahol összesen kb. 130 embert foglalkoztatnának az elkövetkező két évben.

A központ ügyfélszolgálati részlege (Customer Care Center) a legmodernebb informatikai infrastruktúrával lesz felszerelve, ami lehetővé teszi, hogy a cég speciális támogatási szolgáltatásokat biztosíthasson a vezető bankok, kiskereskedelmi vállalatok és utazási irodák és vendéglátóipari vállalkozások számára szerte Európában. A központban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak és menedzserek informatikai helpdesk-támogatást nyújtanak majd, például ők gondoskodnak az NCR belső, európai nyelveken igénybe vehető helpdesk-szolgáltatásáról valamint az ATM-csatornakezelés üzemeltetési szolgáltatásairól és az ezzel kapcsolatos oktatásról nyolc nyelven: olaszul, spanyolul, franciául, hollandul, németül, görögül, törökül és angolul.

A kiválósági központ ad helyet az NCR ügyfélszolgálati akadémiájának (NCR Customer Service University). Ez a modern oktatóközpont szolgál majd az EMEA-régióból érkező NCR-munkatársak, -partnerek, -disztribútorok és -vásárlók képzésére, az NCR-termékekkel, valamint az ügyfélszolgálati folyamatokkal és ajánlatokkal kapcsolatos tudnivalók átadására.

„Az ügyfelek a világ minden táján elvárják, hogy minél több szervezet az általuk választott helyen, időben és módon szolgálja ki őket azáltal, hogy lehetőséget ad az önkiszolgáló műveletekre. Az ügyfélszolgálati központ támogatást nyújt majd az NCR globális növekedési stratégiájához, amint az olyan területek felé terjeszkedünk, mint az utazási vagy az egészségügyi ágazat, a játékipar vagy a közszolgáltatások” – mondta Chris Shea, az NCR ügyfélszolgálati tevékenységéért felelős alelnöke. – „Az NCR szerint Magyarország kiváló helyszín a folyamatos befektetésekhez a jó minőségű munkaerő és az erős nyelvi képességek ideális kombinációja révén. Világszínvonalú technológiát és oktatást fogunk nyújtani, és ezért Magyarország kulcsszerepet játszik európai növekedési stratégiánkban.”

Az NCR jelenleg tárgyalásokat folytat az Európai Unióval egy olyan munkahely-teremtési alapról, amely segíthetné az NCR-t növekedési terveiben. Garamhegyi Ábel, a nemzetközi gazdasági kapcsolatokért felelős kormánybiztos a következőket mondta: „Kiemelkedő gazdasági érdek, hogy Magyarország az egyre specifikáltabb tudást képviselő és összetettebb tevékenységet végző szolgáltató központok számára a jövőben is vonzó célpont maradjon, valamint a már jelenlévők további fejlesztéseket valósítsanak meg hazánkban.”

Az új ügyfélszolgálati központ megnyitása azt követően történik, hogy az NCR 2005-ben Budapesthez közel, Szigetszentmiklóson egy modern termelőegységet hozott létre, amely a legmodernebb „karcsú” gyártási technológiák használatával készít ATM-berendezéseket. Az azóta eltelt időben az NCR körülbelül 12 millió eurót fordított a gyárra és ezzel megegyező összeget költött el a helyi beszállítóknál. A létesítmény termékeit mostanra a világ 80 országába exportálják.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Mészáros Ilona
ilona.meszaros@mmdcee.com
+36 1 266-7833
Cég:NCR













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu