Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Budapesten üléseznek a világ piackutatói és reklámszakértői

2008.05.13
Hogyan befolyásolják az új technológiák és a digitális média a fogyasztók viselkedését? A világ egyik legnagyobb piackutató szervezete, az ESOMAR a multimédiás kutatásokat helyezi fókuszba Budapesten, 2008. június 1. és 4. között.

A 2006-os sanghaji és a 2007-es dublini konferencia után 2008. június 2-án Budapestre érkezik az ESOMAR által elindított WM3 (‘World Wide Multi-Media Measurement’) szakmai konferenciasorozat. Az év meghatározó szakmai eseménye lesz a hazai és térségbeli reklámipar számára.

Az ESOMAR (nemzetközi piackutató intézet) és a reklám világszövetség (World Federation of Advertisers) által közösen szervezett konferencia, a WM3 ugyanis az egyetlen olyan nemzetközi rendezvény, amely teljes körű, holisztikus megközelítésben foglalkozik a multimédiás kutatásokkal. A konferencia, melyen a vállalati hirdetők (Procter & Gamble, The Coca-Cola Company, Microsoft, Philips, Avon), a piackutatócégek (The Nielsen Company, GfK, TNS, Millward Brown), valamint médiatulajdonosok (BBC, Network Ten, RTL, MTV Networks) nagyágyúi tartanak előadásokat, arról szól majd, hogy a mai multimédiás világban miképpen érhető el a leghatékonyabban a fogyasztó, hogyan mérhetők a fogyasztók vásárlási szokásai, s hogyan lehet felelős döntést hozni márkastratégiák kidolgozásakor a legfejlettebb kutatási módszertanok segítségével.

A szervezők több száz üzletági, média és marketing szakértőt várnak a konferenciára, a kerekaasztal beszélgetésekre és vitákra.

„Azért esett a térségben éppen Magyarország fővárosára a választásunk, mert Budapest a hagyományt a modernitással kombinálja és ezáltal tökéletes helyszínként szolgál konferenciánknak, melynek középpontjában éppen az új technológiáknak a hagyományos piackutatás területén történő alkalmazása áll. Közép-Kelet-Európa egyike azoknak a régióknak, ahol a médiakutatás kiemelkedően dinamikus fejlődésen ment keresztül. A digitális médiumok egyre nagyobb teret nyernek és nagy valószínűséggel a hirdetők is komoly büdzsékkel fognak megjelenni a felemelkedőben és élénk mozgásban lévő piacokon. Az térség országaiban tapasztalható gazdasági növekedés következtében a középosztály megerősödött és tehetősebbé vált, következésképpen többet fogyaszt - ez pedig a hirdetők számára új lehetőségeket és új piacokat jelent” – mondta Véronique Jeannin, az ESOMAR vezérigazgatója.

„A marketingkommunikáció, annak technikai háttere és a mindezek mögött meghúzódó médiafogyasztási szokások területén is gyors és jelentős változások álltak be a legutóbbi évtizedek során. Ezek a nemzetközi fejlődési irányok jelentős kihatással voltak a média piacra és a média felhasználására Magyarországon is. A folyamatosan változó piaci környezet következtében a médiakutatási ágazat komoly kihívások előtt áll. Növekvő igény jelent meg az új és kifinomult mérési módszerek és piackutatási megoldások iránt, különösen ami a nézettségi, hallgatottsági méréseket és a médiakutatást illeti” – mondta Hoffman Márta, az ESOMAR magyarországi képviselője.

Az ESOMAR elkötelezte magát egy, a média felhasználással kapcsolatos fogyasztói szokások és viselkedés elemzését és megértését segíteni hivatott nemzetközi platform létrehozása, valamint olyan kutatási technika iránt, amely a mostani, egyre összetettebb multimédiás környezetben is képes a marketingkommunikáció hatékonyságát pontosabban mérő megoldásokat kialakítani.

A WM3 ezért elsősorban a megfigyelési, mérési és elemzési módszertannal foglalkozik. Az egyik legizgalmasabb kérdés az, hogy az új technológiák és a digitális média hogyan fogja befolyásolni a fogyasztók magatartását. A médiakutatással foglalkozóknak ki kell találniuk olyan hatékony multimédiás kutatási módszereket, amelyekkel megmérhető a közvetített marketing üzenetetek együttes hatása és hatékonysága a különféle (online és off-line) média típusokon és csatornákon.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Kertész Péter Arnold
peter.kertesz@mmdcee.com
+36 1 266-7833
Cég:ESOMAR













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu