Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Business Superbrands és Superbrands 2008: Fókuszban a legjobb márkák

2008.05.06
Kiválasztották 2008 csúcsmárkáit.

Újabb szakaszához érkezett a Business Superbrands és a Superbrands programok kiválasztási folyamata: a bizottságok megválasztották 2008 üzleti és fogyasztói szupermárkáit.

A Business Superbrands Bizottság és a Superbrands Bizottság kiválasztotta 2008 legjobb márkáit. A kiválasztott márkákat a következő hetek folyamán értesítik, a nagyközönség – a nemzetközi előírásoknak megfelelően – az év végi Year of the Brands Gálát követően, a Superbrands honlapján tekintheti meg a legkiválóbbak listáját, köztük a program számos új, belépő márkáját is.

Az idén negyedik alkalommal útjára induló program Magyarországon először a fogyasztói mellett az üzleti márkákat is értékeli. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat pedig a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program mutatja be. A Superbrands Program eredetileg Nagy-Britanniából indult, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.

A 2008-as Superbrands Programról
A Superbrands program legfőbb célja, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve elősegítse a márkatudatos fogyasztói döntéseket – ezért a Superbrands 2008 Program keretén belül nagyszabású kampányt indít Magyarország vezető márkáinak bemutatására.

A csúcsmárkák a program révén lehetőséget kapnak arra, hogy a márkák erejének népszerűsítésében, a márkatudatos fogyasztói döntések megalapozásában és elősegítésében részt vegyenek. Ebben eszközül szolgálhat a Superbrands logó használata éppen úgy, mint a márka Superbrands kiadványban való megjelenítése, illetve a GfK Hungária által végzett márkatudatossági vizsgálatban való részvétel, mely felmérés eredményei idén második alkalommal lesznek hozzáférhetők.

Superbrands 2008 – a kiválasztás
Arról, hogy mely márkák használhatják a „Superbrands 2008” címet, a 14 főből álló Superbrands Bizottság tagjai döntöttek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői. Legfőbb feladatuk annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A Superbrands Bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választja ki a 2008-as év magyar Superbrandjeit.

Business Superbrands 2008 – a kiválasztás
A Business Superbrands program a B2B márkák legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi márkákat, amelyek elsősorban nem a nagyközönséget, a fogyasztókat célozzák meg, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak. Noha a márkák kiválasztásának folyamata országonként mutat kisebb eltéréseket, minden Business Superbrands program célja megtalálni a vezető B2B márkákat, és azokra irányítani a figyelmet, amelyek a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtják az üzleti szférán belül. Hasonlóan a Superbrands Programhoz, a Business Superbrands címek odaítéléséről is egy 15 szakértőből álló bizottság dönt, amelynek tagjai az üzleti szegmenst jól ismerő, neves és elismert szakemberek.

Az adatszolgáltató partner a Dun & Bradstreet volt, amely a mintegy 500 000 bejegyzett magyar vállalkozás közül készítette el a 3000 céget tartalmazó előszűrést, ebből a listából választotta ki a Bizottság az első magyar Business Superbrand-eket.

GoodCSR 2008
A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat a globálisan is most először megjelenő GoodCSR2008 Program mutatja be. A programban nemzetközi módszertan alapján kiválasztott márkák vehetnek részt.

2008 a Márkák Éve
2008 a Márkák Éve: soha nem volt még ekkora verseny a fogyasztókért, az üzleti partnerekért, és soha nem volt még ennyi lehetőség a jelentős magyarországi márkák bemutatkozására. Az egyre szorosabb piaci versenyben előnnyel indulhatnak azok a cégek, amelyek márkáit ismerik és szeretik a fogyasztók, üzleti partnerek. A hazai Superbrand-ek, azaz csúcsmárkák a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára – ez derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet által, a Superbrands Magyarország megbízásából 2007-ben elkészített, 1000 fős felméréséből. Idén kibővítve folytatódik a márkakutatás.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Superbrands













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu