Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Új Milli probiotikus ivójoghurtok

2008.04.28
A Milli márka idén tavasszal ismét egy újabb különlegességgel jelent meg a piacon. A probiotikumot tartalmazó joghurtital az igazi élvezet és az egészséges tápanyagok kombinációját kínálja a fogyasztóknak. Speciális összetevőivel támogatja az emberi szervezet természetes védekező rendszerét és biztosítja annak hatékony működését.

A tejtermékek piaca dinamikusan változik, s számos olyan új termék jelenik meg rajta, amely az egészséges táplálkozás trendjébe illik. A Friesland Hungária zRt. Milli esernyőmárkájának tekintetében 2008-ban az innováció mellett kötelezte el magát, s azon belül is kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos irányvonalba illő termékek fejlesztésére.

A Milli, amely számos kategóriában piacvezető vagy meghatározó piaci szereplő idén több izgalmas meglepetést is tartogat a fogyasztók számára: március elején egy új fejlesztésű, innovatív terméket, az eper-málna, valamint a barack-maracuja ízesítésű, 450 grammos probiotikus joghurtitalt vezette be a piacra.

„Az egészségtudatos fogyasztók számára a kiváló minőség és a megbízhatóság mellett a funkcionális termékelőny is kiemelten fontos. A Friesland éppen ezért fejlesztéseiben mindkét szempontot figyelembe veszi, és új joghurtjában olyan összetevőket alkalmaz, amelyek jó hatással vannak szervezetünkre. A termékben felhasznált probiotikumok megfelelő mennyiségben elősegíthetik a bélflóra egészséges egyensúlyának kialakítását illetve fenntartását. A termék egészséges összetevőinek köszönhetően támogatja szervezetünk immunrendszerét, így aktívan hozzájárul vitalitásunk megőrzéséhez” – mondja Pesti Borbála, a Friesland Hungária marketing managere.

A termékösszetétel tekintetében fontos, hogy a tíz százalékos gyümölcstartalmú termék 100% valódi friss joghurtból készül Amellett, hogy a termék rendkívül tápláló és egészséges, a praktikus csomagolása miatt bárhol és bármikor könnyen fogyasztható. Iható, ugyanakkor krémes állaga és zamatos gyümölcsössége felüdülést jelent a nap bármely szakában.

Az új termék elsősorban 25-45 év körüli egészségtudatos női korosztályt célozza meg, akik fontosnak tartják, hogy egészséges, tápláló és élvezhető termékekkel gondoskodjanak a családjukról és önmagukról. A termékbevezetést a klasszikus in-store, POS aktivitás mellett kereskedelmi magazinokban történő megjelenéssel is támogatja a Friesland.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Sárközi Andrea
andrea.sarkozi@eurolex.hu
+36 (1) 336-1722
Cég:Friesland Hungária













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu