A német PR Report szaklap díját nyerte el hosszú távú PR stratégia kategóriában a Henkel. Az elismerés a vállalati márka rendszert alkotó stratégiájának, és folyamatos, az egész világon zajló építésének, illetve erősítésének szól.
Berlinben hatodik alkalommal adták át a PR Report szaklap díját. A német gazdasági PR kommunikációs szakma több mint háromszáz pályaműve közül a Henkel kapta meg a PR Report Award 2008 elismerést a hosszú távú stratégiák kategóriájában.
2002-ben kezdte el a Henkel azt a szisztematikus kommunikációt, amely a vállalati márka felépítésére és megerősítésére irányult. Alapja az a vállalati jövőkép, mely szerint „A Henkel olyan vezető vállalat, mely márkatermékeivel és technológiáival az emberek életét könnyebbé, jobbá és szebbé teszi”. A Henkel összesen 750 fogyasztói és ipari felhasználásra szánt márkával van jelen a világ piacain. Ezért fontos az összetéveszthetetlen vállalati identitás és világszerte az egységes megjelenés. A nemzetközi vállalati márka egységes vállalati arculatot, vállalati logót és vállalati szlogent: Henkel - A Brand like a Friend (Henkel - a barátságos márka) foglal magában.
Ernst Primosch, a Henkel kommunikációért felelős alelnöke szerint a vállalati világmárka létrehozására irányuló stratégia a kezdetek óta sikeres. Az utóbbi néhány évben lényegesen nőtt a vállalati márkaérték. A BBDO Consulting kimutatása szerint 2001. és 2007. között 85 százalékkal, 3,6 milliárd euróról 6,7 milliárd euróra növekedett a Henkelnek, mint vállalati márkának az értéke.
|