Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Sörömteli új külső – Megújult az Arany Ászok!

2008.04.17
Megújult külső, változatlan értékek. 2008. április elejétől teljes egészében megújult az Arany Ászok márka. Új címkét kapott a palack, új grafika jelent meg a dobozos kiszerelésen, kicserélődtek az értékesítést támogató eszközök, és a csapolt Ászok is új korsókban kerül majd a fogyasztók asztalára. Az átalakulás célja a márka értékeinek és piaci pozíciójának megerősítése. A megújult külsőhöz megújult kommunikáció is társul.

2008. április elejétől teljes egészében megújul az Arany Ászok. A márka által közvetített örömteli életérzés mostantól megjelenik a termékek dinamikus színvilágában, a címkén, dobozon, a korsókon, poharakon, valamint a POS eszközökön is. A fogyasztók így tetszetősebb, minőségi márkával találkoznak az üzletekben és vendéglátóipari egységekben egyaránt. A megújulás célja a márka értékeinek és piaci pozíciójának erősítése.

A selymes ízű sört március végétől fejtik az új üvegekbe és dobozokba, így a nagyobb üzletek polcain már áprilistól elérhető a megújult – de továbbra is változatlan árú – Arany Ászok. Az új csomagolással párhuzamosan megújulnak a márka eladótéri kommunikációs anyagi is, melyek tetszetősebbé teszik az Arany Ászok megjelenését az üzletekben.

Az elkövetkező hónapokban átváltoznak majd a vendéglátóhelyek dekorációs eszközei is, illetve új logóval ellátott, megújult formájú korsókat és poharakat emelgethetnek majd a sörbarátok. A megújult eszközök szintén a selymes ízű sörhöz társuló pozitív életérzést tükrözik.

„Az átalakítás célja az volt, hogy az Arany Ászok külsejével is egyértelműen kitűnjön versenytársai közül és tovább erősítsük helyét a középkategóriában. Az új, magas minőséget tükröző, innovatív csomagolást a fogyasztók az előzetes teszteléseken egyértelműen pozitívan fogadták, és úgy vélték, hogy az Arany Ászok az új csomagolásában megállja a helyét nemzetközi viszonylatokban is” – mondta Agócs Mónika, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője.

Az Arany Ászok megújult külseje változatlan értéket takar. A márka továbbra is a mindennapi apró örömök, sikerek megünneplésének fontosságát sugallja. Ezt közvetíti az új reklámfilm is, melyben szerethető karakterek, hétköznapi figurák szerepelnek, és a korábbi Arany Ászok reklámokhoz hasonlóan itt is egy hétköznapi eseménybe csöppenünk bele: egy kedves srác segít beindítani egy lefulladt autót egy csinos lánynak. Mivel a reklámfilmek világában bármi megtörténhet a sör, mint trófea jelenik meg, melyet egy istennő szolgál fel az egyszerű földi halandó főszereplőnek, ez jelenti az álomvilág csúcspontját, hiszen az Arany Ászokkal a mindennapi apró örömöket is bearanyozhatjuk. A filmet – a márka előző filmjeihez hasonlóan – Bergendy Péter rendezte.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Pete Renáta
r.pete@well.hu
+36 1 350-7390
Cég:Dreher Sörgyárak Zrt.













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu