Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Keresőmarketing konferencia és workshop üzleti döntéshozóknak - a Google szakmai támogatásával

2008.04.15
.] Manapság egyre többet hallunk a keresőmarketingről, az online marketing legdinamikusabban fejlődő irányvonaláról. Bár abban szinte mindenki egyetért, hogy ez a téma egyre nagyobb fontossággal bír, jelenleg még a marketing-vezetők és üzleti döntéshozók között is igen nagy tanácstalanság tapasztalható abban a kérdésben, hogy miképp tudnák a keresőoptimalizálást és keresőmarketinget hatékonyan alkalmazni saját marketing stratégiájukban, illetve milyen szempontok alapján érdemes meghozni a témával kapcsolatos döntéseiket. A 2008. április 24-25-én Tihanyban megrendezendő esemény elsősorban az ő számukra kíván hatékony és átfogó betekintést nyújtani a témába.

A konferencia szervezői a rendezvény első napjára elsősorban turisztikai szakembereket, valamint ebben az iparágban tevékenykedő vállalkozásokat várnak. A konferencia keretében választ kaphatnak olyan kérdésekre, hogy mikor érdemes optimalizálnunk vagy mikor érdemes inkább az AdWords hirdetés mellett döntenünk, illetve milyen eszközök és technológiák állnak rendelkezésünkre, ha meg akarjuk sokszorozni a weboldalunkról érkező megkeresések számát.

A szervezők a második napon tartott workshop-ra elsősorban marketinges szakembereket várnak, akik mélyebben megismerkedhetnek a mérhető, analitikus marketing módszerekkel, amelyek révén drasztikusan növelhető a konverziós arány, azaz a látogatók ügyféllé válása.

Az előadásokat főként a szervező cég, a WebMa Analitikus Keresőmarketing szakértői tartják, de vendég előadóként tiszteletét teszi Peresztegi Zoltán is, a Google magyarországi képviselője, illetve David White, Anglia egyik legismertebb keresőoptimalizáló cégének, a Weboptimiser Ltd-nek az ügyvezetője is. David White, aki az IAB (Európai Interaktív Reklám Iroda) brit Kereső Tanácsának és Keresési Munkacsoportjának az elnöke is, gyakorlati tapasztalatait fogja megosztani arról, hogyan is működik a keresőmarketing egy a hazainál sokkal fejlettebb és nehezebb pályán, mire kell felkészülnünk itthon, és hogyan szállhatunk ringbe az angol nyelvű piacon.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Bagó Dániel
daniel.bago@mmdcee.com
+36 1 266-7833
Cég:Google













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu