A hazai fogyasztási szokások változásai mellett a világpiaci és európai trendek is hatással vannak a magyar piacra. Az egyre tudatosabb vásárlói döntések hátterében differenciált fogyasztói igények állnak. A modern vásárlók egyre inkább a zsírszegény termékeket részesítik előnyben, emellett fontos számukra, hogy élőflórás, probiotikus vagy valamilyen hozzáadott, egészséges összetevővel, pl. vitaminnal, kalciummal, stb. dúsított tejtermékeket fogyasszanak. Ezen irányvonalakhoz igazodik a Friesland Hungária zRt. innovációs politikája is, amelynek eredményeképpen 2008-ban több újdonsággal bővült az egészségtudatos fogyasztóknak szánt termékpaletta, ezek egyike a Milli Janga Kaukázusi Kefir +.
„A Milli Janga Kaukázusi Kefir + különlegessége abból fakad, hogy egy hagyományosan magas minőségű, klasszikus termékbe, egyedi módon olyan pre- és probiotikumok kerültek, amelyek jótékony, immunerősítő hatásait klinikai tesztek is bizonyítják. Ezen jó tulajdonságai miatt az új termék megfelel a modern, egészségtudatos táplálkozást követő fogyasztók elvárásainak. A hagyományos kaukázusi kefirrel ellentétben ez a termék íze az eddig megszokottól lágyabb és selymesebb. Reményeink szerint ezzel a különleges ízzel azokat a fogyasztókat is megnyerjük majd, akik a kaukázusi kefirt „csípőssége” miatt nem kedvelték”– mondja Pesti Borbála, Friesland Hungária marketing managere.
Az új termék elsősorban az egészségtudatos, fiatal női korosztályt szólít meg, akik számára az egészséges táplálkozás kiemelt fontosságú.. A termékbevezetést TV reklámmal támogatja a Friesland. Emellett a klasszikus in-store aktivitások és a POS támogatás sem maradhat el, és a kereskedelmi magazinok termékbemutató rovataiban is megjelenik az új termék.
|