A K&H támogatási stratégiájának és társadalmi szerepvállalásának egyik fontos eleme a sport és ezen belül is az olimpia, illetve a paralimpia támogatása. Az olimpia és a K&H által is képviselt értékek: az eltökéltség, a kiválóság és az elhivatottság. A K&H eltökélt és elhivatott amellett, hogy ügyfeleinek teljes körű, minőségi szolgáltatást nyújtson, és tanácsai révén biztosítsa, hogy ügyfelei pénzügyeiket kiváló módon intézhessék, és megtalálják a számukra legmegfelelőbb megoldásokat.
A K&H és az olimpia, illetve paralimpia által képviselt közös értékeknek, valamint a K&H számára kiemelten fontos „tanácsadás” szerepének egy filmben történő megjelenítésére több kreatív koncepció is érkezett reklámügynökségektől. Az ötleteket több körben tesztelték az ügyfelekkel, ez alapján került kiválasztásra a végleges – a tanácsadás erőteljes szerepére épülő – koncepció. A Republic Avertising&Branding öltetei alapján készült végleges imidzsfilmet Fazekas Péter rendezésében láthatjuk a képernyőn.
A tanácsadás kiemelt szerepére épülő történetben a kisgyermek, nagyapja vívó múltját idéző fotók hatására vesz édesapjától vívóleckéket, majd felnőve a jó tanácsokra épülő okos döntések sorozatának köszönhetően válik olimpiai bajnokká. A háromgenerációs film mindenkihez szól, és a közös K&H és olimpiai értékek mellett közvetíti a teljes körű, minőségi tanácsadás fontosságát is, amely mindig segít megtalálni a számunkra legkedvezőbb megoldást – a pénzügyekben csakúgy, mint a sportban.
Az imidzsfilmet április 7. és május 18. között láthatjuk a televízióban, emellett építési hálón, fióki plakátokon és kirakatmatricán is találkozhatunk a film alapgondolatával és szereplőivel. Az imidzskampányhoz tartozó médiafoglalásokat az OMD intézte.
|