Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az NBC csatornája, a Hallmark Channel elindította tavaszi kampányát

2008.04.10
A Hallmark Channel, elindította tune-in kampányát tavaszi premier programjainak népszerűsítésére. A kampány középpontjában 2 főműsoridős krimisorozat áll: A medium 3. évada, illetve a Nyughatatlan Jordan 5. évada. A kampány fő elemei klasszikus print kampány sajtó felületeken, PR megjelenések és fogyasztói promóció.

A Hallmark Channel, melyet tavaly év végén vásárolt fel az NBC Universal, elindította tune-in kampányát tavaszi premier programjainak népszerűsítésére. A kampány középpontjában 2 főműsoridős krimisorozat áll: A médium 3. évada, illetve a Nyughatatlan Jordan 5. évada.

Az előző a magyar nézők számára már ismert misztikus történet egy médium életéről, melynek előző évadjai is kiemelt programként szerepeltek a csatornán, a második pedig a helyszínelős sorozatok családjába tartozik főszerepben egy szexi patológus nővel. A kampányidőszak április közepére koncentrálódik egy bevezető, majd egy fenntartó április-májusi szakasszal.

A kampány fő elemei klasszikus print hirdetési felületek illetve PR-jellegű felületek az Axel Springer – Budapest Kiadói Kft. magazin- és tévéújság-portfoliójában, valamint 30” szpotok a Danubius Rádióban. A kampányt PR tevékenység és fogyasztói promóció is támogatja, főbb partnerek a Nana.hu, az Origo.hu, a Metro, a Népszabadság Tv Magazin, 3 fővárosi mozi, valamint a csatorna honlapja, a www.hallmarkchannel.tv. A PR kampány kiemelt témája a kiemelkedő női személyiségek, mind a Hallmark Channel sorozataiban, mind pedig a való életben.

Kiemelkedő személyiségünk Patricia Arquette, A médium 3. főszereplője, aki mozifilmekből és tévés sorozatokból is ismert. AZ NBC megszervezte vele az interjút a magyar újságírók számára. Különlegessége még a kampánynak, hogy az NBC a Patricia Arquette által megformált karakterhez ötletet adó Allison DuBois, nemzetközileg ismert médiummal is megszervezte az interjút.

A médiavásárlást a csatorna házon belül intézte.

A magyarországi képviselet valamint a marketing és PR tevékenységek az RMB Hungary Multimedia Kft. Hatáskörébe tartoznak múlt év júliusától. Az RMB felel a Hallmark Channel reklámidő-értékesítési feladataiért is.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Achkar Nóra
anora@rmbhungry.hu
+36 1 354-2338
Cég:Sparrowhawk Media













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu