A Milli márka tavaszi újdonságainak listája két újabb taggal bővült, a 15 %-os Milli Főzőtejszín Light termékkel és 3%-os Milli Főző tejkrémmel lett színesebb a kínálat. A Friesland innovatív termékei egyedülállóak a piacon, alacsony zsírtartalmuknak, valamint praktikus csomagolásuknak köszönhetően kiválóan illeszkednek a fogyasztói igényekhez. Az egészségtudatosság szellemében megalkotott Milli Főzőtejszín Light és Milli Főző tejkrém visszazárható kupakkal, 0,3l-es formatervezett csomagolásban kerül a boltok polcaira.
|
Az egészség és annak megőrzése nemcsak Európa-szerte, de Magyarországon is egyre fontosabbá válik. Igazodva az egészségtudatos táplálkozási irányvonalhoz a Friesland Hungária zRt. Milli márkája alatt több termékkategóriában is olyan újdonságot tesz a fogyasztók asztalára idén tavasszal, ami megfelel a kiegyensúlyozott, egészségtudatos táplálkozási irányelveknek.
„A Milli márka új, egészségtudatos termékeivel nemcsak követni szeretnénk a legújabb táplálkozási trendeket, de azokat megelőzve, újabb fogyasztási alkalmakat is kívánunk teremteni” – mondja Szautner Péter, Friesland Hungária zRt. marketing és üzletfejlesztési igazgatója. Majd folytatja: „A gasztronómia világának egyik elengedhetetlen alapanyaga a főzőtejszín, ezért is tűzte zászlajára a Milli ezen alapanyag zsírszegényebb változatának megalkotását. A Milli 20%-os Főzőtejszín eddig is rendkívül sikeres termékünk volt, de idén tavasszal a jelenlegi tejszínportfólió két új taggal bővül: a 15 %-os Milli Light főzőtejszínnel és a 3%-os Milli Főző tejkrémmel kívánunk a háziasszonyok kedvében járni. ”
A prémium kategóriás termékek alacsony zsírtartalmuknak köszönhetően tökéletesen megfelelnek az egészségtudatos táplálkozás szempontjainak, tulajdonságaik révén a főzés új dimenzióját ígérik. Jellemzőjük, hogy állaguk magas hőmérséklet, vagy savas közeg hatására is változatlan marad. A csomagolás és design tekintetében is egyedülállónak számítanak a piacon, hiszen formatervezett palackban, modern vonzó csomagolásban, visszazárható kupakkal kerülnek forgalomba. A 0,3 literes palack oldalán felhasználási javaslattal, praktikus tanácsokkal is szolgál a gyártó.
Az új termék elsősorban az egészségtudatos, családjukról gondoskodó nőket célozza meg, akik fontosnak tartják, hogy egészséges alapanyagokból készítsenek ízletes finomságokat maguk és szeretteik számára. A termékbevezetést a klasszikus in-store aktivitások és a hipermarketláncok üzleteiben termékbemutatóval egybekötött kóstoltatás kíséri. A prémium kategóriás termékek piacra kerülését mesterszakács közreműködésével megrendezett főző show-val, valamint kereskedelmi magazinokban történő megjelenésekkel is támogatja a Friesland.
|