A Coke zero egy új üdítő azoknak a fiatal férfiaknak, akik nem ismernek kompromisszumot: egyszerre cukormentes és teljes ízélményt nyújtó üdítőt akarnak.
Talán meglepő, de a Coca-Cola Magyarország piackutatásai alapján évről évre egyre több fiatal férfi válaszjta az alkoholmentes frisstők közül az alacsonyabb kalóriatartalmúakat, miközben természetesen mindnyájuk számára fontos az italok élvezeti értéke is.
Számukra izgalmas megoldás a Coke zero: ez minden idők legférfiasabb Coca-Cola itala - friss, dinamikus, és mindenekelőtt igazi Coke ízt nyújt úgy, hogy nincs benne cukor.
„A Coke zero márkaegyénisége más, mint bármelyik ismert terméké, így ennek megfelelően eddig ki nem próbált marketingötletek demonstrálják a fiatal férfiak összes előfordulási helyén, hogy a lehetetlen igenis lehetséges. Tudjuk, mit várnak a kampánytól a Coke zero fogyasztók: egyediséget, üzeneteiben a meg nem alkuvást az íz és a cukormentesség kapcsán, és persze egy kis optimizmust.” – mondta Aniot Dávid, a Coca-Cola Magyarország szénsavas üdítők csoport-márkamenedzsere – „Az, hogy a Coke zero sikeres, már világszerte bizonyította: vállalatunk választékában a Coca-Cola light 25 évvel ezelőtti bevezetése óta nem volt ilyen jó fogadtatása új terméknek. Tökéletes Coca-Cola íz cukor nélkül korábban nem létezett, most már ezt is nyújtjuk, így alkot a Coke zero tökéletes hármast a Coca-Cola és a Coca-Cola light üdítőkkel.”
|