Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Világszerte több mint 40 százalékos növekedést ért el a NESPRESSO 2007-ben

2008.03.13
A hazai stagnáló gazdaság ellenére a prémium szegmensben.

A NESPRESSO, amely vezető szerepet tölt be a prémium minőségű, adagolt kávék nemzetközi piacán, az elmúlt 7 év folyamán átlagosan évi 35 százalékkal növelte forgalmát. Az egyenletes növekedés folytatásaként a vállalat márciusban kihirdetett 2007-es bevétele több mint 40 százalékkal haladta meg a 2006. év forgalmát. Ezzel a Nestlé NESPRESSO a Nestlé Csoport legdinamikusabban növekvő üzletága, és már második éve a Nestlé „milliárdos márkái” közé tartozik – éves árbevétele meghaladja az egymilliárd svájci frankot.

A jól átgondolt nemzetközi stratégia és a prémium minőségű kávék iránti érdeklődés révén a hazai piacon is tovább növekszik a Nestlé prémium kávéval foglalkozó üzletága. „A NESPRESSO 2007. évi magyarországi tapasztalatai nagyon pozitívak. Mindez a NESPRESSO hármas pillérére épülő – prémium minőségű Grand Cru kávék, stílusos és ötletes kávégépek és személyre szabott szolgáltatások – koncepciójának, valamint a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának köszönhető” – mondta Flesch Gábor, a NESPRESSO üzletfejlesztési vezetője.

A NESPRESSO kapszulás prémium kávékeverékei és egyedi gépei iránti igény Magyarországon is folyamatosan nő. A cég a hazai eladások növelése érdekében 2008-ban forradalmian új készülékek bevezetését, különleges kávékeverékek időszakos értékesítését, valamint szolgáltatásainak bővítését tervezi. „A dinamikus növekedéssel leginkább úgy tudunk lépést tartani, ha az Andrássy úti üzlet mellett újabb csatornákon is elérhetővé tesszük célközönségünk számára a NESPRESSO rendszerét. A közeljövőben új üzlet nyitását nem tervezzük, ugyanakkor a növekvő igényeknek a kiskereskedelmi értékesítésbe való belépéssel igyekszünk megfelelni. Erre várhatóan 2008. során kerül sor.” – tette hozza Flesch Gábor.

Fokozódó érdeklődés az adagolt, minőségi kávék iránt
Az adagolt kávékat világszerte növekvő érdeklődés övezi, és ez óriási lehetőségeket rejt a NESPRESSO számára. Az AC Nielsen Europe & North America felmérése szerint az adagolt kávéknak a világ kávéfogyasztásából való részesedése 2007-ben 4 százalék volt a mennyiség és 8 százalék az érték szempontjából.

„A világszerte 117 NESPRESSO üzletből álló nemzetközi hálózatunkon keresztül közvetlen kapcsolatban állunk a kávézás rajongóival. 2008-ra további egyenletes és fenntartható növekedést irányoztunk elő, amit a „prémium kávé –- egyedi kávégépek – exkluzív ügyfélszolgálat” hármas egységre való összpontosítással és üzlethálózatunk további bővítésével szeretnénk elérni.” – nyilatkozta Richard Girardot, a Nestlé NESPRESSO ügyvezető igazgatója.

A 2007-ben elért nemzetközi eredmények szilárd alapot nyújtanak a további növekedéshez
A NESPRESSO nemzetközi szinten számos mérföldkőnek számító eredményt ért el 2007-ben:
 - A NESPRESSO megőrizte nemzetközi vezető szerepét az eszpresszó kávégépek kiskereskedelmi értékesítése terén, és a növekedésnek köszönhetően az eszpresszó gépek forgalmazásában 26,6 százalékos részesedést ért el.
 - A 2007-es év legfőbb újdonsága a Lattissima gép volt, amellyel egy gombnyomással minden igényt kielégítő tejalapú eszpresszókávé készíthető.
 - A vállalat egyedülálló módon szolgálja ki a piac igényeit: forgalma 48 százalékát a NESPRESSO weboldalon keresztül realizálta, míg 23 százalék az ügyfélkapcsolati központok tevékenységéből, 29 százalék pedig a nemzetközi üzlethálózatból származik.
 - A nemzetközi üzlethálózat növekvő szerepet tölt be a NESPRESSO stratégiájában, és igen gyors ütemben bővült: az év végére 117 exkluzív NESPRESSO üzlet működött a világon, ebből a két legutóbbit Párizsban és Lausanne-ban nyitották meg.
 - Tovább folytatódott az új, stratégiai fontosságú piacok meghódítása: legutóbb az ázsiai (Hong Kong, Kína, Dél-Korea) és a latin-amerikai régió (Argentína és Brazília) csatlakozott a NESPRESSO hálózatához.
 - A vállalat 150 millió svájci frank értékű beruházással egy új, korszerű gyártó- és elosztó központot létesített a svájci Avenches-ben, hogy a globális növekedést megbízható svájci munkastílussal és minőséggel alapozza meg.
 - A márka világméretű népszerűsítésének keretében a Nestlé NESPRESSO folytatta sztárkampányát George Clooney-val, aki a vállalat első hivatalos NESPRESSO nagykövete.

2008. évi kilátások
A Nestlé NESPRESSO stratégiai célkitűzése, hogy világszerte a tökéletes kávé szimbólumává váljon. Ezzel kapcsolatban Richard Girardot vezérigazgató az alábbi fő üzleti célkitűzéseket vázolta fel 2008-ra:
 - A Nestlé NESPRESSO továbbra is megőrzi lendületét, és 2 milliárd svájci frankos bevétel elérését tervezi 2008. végére, az eredeti előrejelzéshez képest két évvel korábban.
 - További befektetés a NESPRESSO AAA Fenntartható Minőség™ Program keretében, és közös munka a gazdálkodó partnerekkel a termelési eljárások fejlesztése és a NESPRESSO-val együttműködő farmok számának növelése céljából. Ez a szám jelenleg 15.000, a NESPRESSO célja pedig, hogy 2010-re az általa felhasznált kávé 50 százaléka az AAA Programból származzon.
 - Új eszpresszógépek kifejlesztése a prémium minőségű kávé kedvelőinek kiszolgálására.
 - További befektetések Svájc, Franciaország, Ausztria és a Benelux-államok kulcsfontosságú piacain. A növekvő forgalmú piacok (Ibériai-félsziget, Olaszország, Németország) támogatása, és nagyobb összpontosítás az Egyesült Királyságra, az USA-ra és Japánra, amelyek a nemzetközi márka tekintetében meghatározó piacok. A tevékenység kiterjesztése a mexikói piacra.
 - A NESPRESSO nemzetközi üzlethálózatának bővítése, amely lehetőséget nyújt a klubtagokkal való intenzívebb kapcsolatra és a márkával való megismerkedésre, valamint 2008. végére több mint 170 üzlet üzemeltetésére.
 - Nagyobb odafigyelés a vállalatok közötti kapcsolatokra, hogy még több fogyasztó számára váljon elérhetővé a kávézás NESPRESSO által nyújtott felülmúlhatatlan élménye mindenhol, legyen szó akár munkahelyről, első osztályú éttermekről vagy luxushotelekről.
 - A termelés megkezdése az új gyártó és elosztó központban, a terveknek megfelelően 2008. júliustól Avenches-ben, Svájcban.

Richard Girardot a következőket tette hozzá: „Legértékesebb erőforrásaink a munkatársaink. Csúcsminőséget képviselő vállalatunk világszerte 2.500 alkalmazottat foglalkoztat, akik közül 1.600 közvetlen napi kapcsolatban áll a klubtagokkal és az ügyfelekkel. Mindannyiukra számítunk abban, hogy innovatív szemléletünket mindennapi munkájukba is átültessék.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Makó Judit
judit.mako@webershandwick.hu
+36 1 887-8355
Cég:NESPRESSO













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu