| |
Új generációs HR szoftver |
2007.07.11 |
|
A humán- és bérügyviteli szoftverek területén piacvezető NEXON stratégiai együttműködési megállapodást kötött az Isther Humán Tanácsadó Kft.-vel, melynek eredményeként HR rendszereibe integrálja annak teljesítményértékelési módszertanát.
Egy vállalat működésének sikerességéhez nélkülözhetetlen, hogy munkavállalói rendelkezzenek a kiemelkedő teljesítmény eléréséhez szükséges készségekkel és képességekkel. A humánerőforrás-gazdálkodás alapjait e korszerű megközelítés, a kompetenciamenedzsment teremti meg, mely eddig is fontos szerepet kapott a NEXON humáninformatikai szoftvereiben. Az Isther teljesítményértékelési módszerének integrációja lehetővé teszi, hogy a NEXON ügyfelei a jövőben még objektívebben értékeljék munkavállalóikat, mivel a nexONHR humánerőforrás-gazdálkodás rendszer továbbfejlesztett változata a teljesítendő feladatokat, illetve az ezekhez rendelt mutatószámokat és kompetenciákat komplex egységben kezeli. A módszer további előnye a rugalmassága: míg szervezeti szinten egységes, munkakörönként igazodik a sajátosságokhoz.
A stratégiai együttműködést kialakító két cég szakembereinek célja, hogy a teljesítményértékelési módszert is integráló, következő generációs HR szoftverek támogató-segítői funkciójukkal ne csupán a HR szakemberek munkáját könnyítsék meg, hanem a mindennapos vezetői gyakorlatba is beépüljenek.
Kiterjesztett szolgáltatás
A teljesítmény követésén, adminisztrációján túl az is fontos, hogy a vezetők miként ösztönözik az alkalmazottakat. „Ebben is segítséget kapnak a NEXON ügyfelei. Szakértőink a jövőben tanácsadással és tréningekkel is segítik majd a NEXON HR rendszereinek bevezetését.” – mondta Krepelka Ágnes, az Isther ügyvezető igazgatója.
„A NEXON szakértői tudásának átadása eddig is fontos részét képezte a vállalat stratégiájának. A most megkötött együttműködésnek köszönhetően egyrészt bővül a HR szolgáltatási portfoliónk, másrészt további képzésekkel egészül ki oktatóközpontunk kínálata. Így az adott vállalat igényei és sajátosságai alapján testreszabott HR rendszerek teljes körű kialakítását tudjuk elvégezni, melyhez integrált képzési lehetőséget biztosítunk. ” ismertette az együttműködés egyik fontos elemét Syrjänen-Barkóczy Eleonóra, a NEXON stratégiai és kereskedelmi igazgatója.
A hazai humáninformatikai piacot vezető NEXON az Isther mellett olyan partnerekkel működik együtt, mint az Oracle és a Microsoft. A vállalat stratégiai partnerkapcsolataira is jellemző a kezdeményező hozzáállás: a „Szoftvermegoldások” kategóriában például elsőként kapta meg a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet.
A NEXON-ról
A NEXON 1989-ben alakult. Vezető terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását támogató nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, nexCAFÉ cafetéria rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer.
Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt. A nexONEDU oktatási központ a humánügyvitel területéhez kapcsolódó szakmai továbbképzéseken kívül szervezetfejlesztés, vezetőképzés, informatikai valamint egyedi tanfolyamok megszervezését is vállalja.
A több mint 200 főt foglalkoztató cég 2006. évi nettó árbevétele meghaladta a 2,3 milliárd forintot. A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma kilenc magyarországi telephelyén 3000 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Széll András |
| aszell@sakkom.hu |
| +36 1 237-0212 |
Cég: | Sakkom Interaktív |
|
|