Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Jövő Henkel módra

2008.02.20
Innovációs díj sikeres termékeknek

A vállalat alapítójáról, Fritz Henkelről nevezték el azt az innovációs díjat, melyet évente azoknak a fejlesztőknek illetve termékeknek adományoznak, amelyek nemcsak innovatívak, hanem piaci szereplésük is sikeresnek bizonyult. Idén a díjátadás egy hagyományteremtő innovációs napon történt. Ekkor a vállalat 125 országban található összes telephelyén a dolgozók a saját területükkel kapcsolatos innovációs ötleteiket gyűjtötték össze.

A Henkel a Fritz Henkel Innovációs Díjjal 1982 óta motiválja munkatársait új termékötletek kifejlesztésére és megvalósítására. A vállalat alapítójáról, Fritz Henkelről (1848-1930) elnevezett díj odaítélésének a szempontjai az ötletek újszerűsége és a piaci értékelés sikeressége. A számos újítás közül végül a három üzletágból egy-egy csapatot tüntettek ki kimagasló teljesítményükért.

A Henkel nagyon tudatosan és szisztematikusan támogatja az innovációkat. Ezáltal a vállalaton belül kifejezetten termékeny innovációs kultúra fejlődött ki – mondta Albrecht Woeste, a tulajdonosi bizottság és a felügyelő bizottság elnöke a díjátadáson. Ulrich Lehner, az igazgatótanács elnöke szerint a munkatársaink innovációs ereje meghatározza a termék minőségét, és ezzel hozzájárul a Henkel kiemelkedő, hosszú távú nemzetközi sikereihez.

A Fritz Henkel Innovációs Díj 2007 kitüntetettjei:

Persil 100 – Jobb, mint valaha

2007-ben Németországban a vállalat legsikeresebb márkája a Persil volt, mely száz éve jelent meg a német piacon. A jubileumra szinte újra feltalálták, és a versenytársaiénál fiatalosabb csomagolást kapott.
Persil 100 – jobb mint valaha - így összegezhető az eredménye annak a módszeres innovációs folyamatnak, amely a terméket, a csomagolást, a marketing kommunikációt egyaránt magában foglalta. A fogyasztók kedvezően fogadták a Persil 100-at. A jubileumi évben a Persil piaci részesedése Németországban és a nemzetközi piacokon egész Európában, Afrikában és a Közel-Keleten jelentősen emelkedett. Ezzel a kiváló eredménnyel érdemelte ki az innovációs csapat a Fritz Henkel Innovációs Díjat. – A Persil mindig Persil marad. A terméket folyamatosan fejlesztjük. Büszkék vagyunk rá, hogy a jubileumi évben ilyen sikeresek voltunk ebben a törekvésünkben – fogadta az elismerést Jeans-Martin Schwärzler, az innovációs csapat vezetője. – Az első ötlettől a teljes átalakításig valamennyi érintett munkacsoport integrálódott az innovációs folyamatba, és ez nagyban hozzájárult a siker eléréséhez.

Taft Volume Power : csúcstechnológia + Heidi Klum

Vonzóvá tesz a dús haj! Sajnos a természet nem áldott meg mindenkit ezzel. Felmérések szerint a nők több mint 45 százaléka dúsabb hajat szeretne. Európában ez a legfontosabb fogyasztói igény a hajformázás területén. Most a Taft Volume Power termékcsalád bevezetésével teljesült ez az elvárás. Az úgynevezett „push-up” a hajtövektől kezdve akár 100 százalékkal dúsabbnak látszó hajat ígér. Ez a hatás csúcstechnológiájú polimerekkel érhető el, mely a kiszáradás elleni védelemért felelős chitosan összetevővel együtt regész nap "push up" hatást biztosító tartást adnak a frizurának. A nagy tetszést aratott bevezető kampány főszereplője a sztármanöken Heidi Klum. Az új termékcsalád hatalmas – és szinte azonnali - sikert aratott egész Európában, ezzel a Taft piacvezető pozícióját lényegesen kiterjesztette a szegmensben. Mindezek indokolták, hogy a Taft innovációs csapata megkapja a 2007-es Fritz Henkel Innovációs Díjat. Wolfram Gollin, az innovációs csapat nevében elmondta, hogy nagyszerű érzés hatékony megoldást kínálni Európa női fogyasztóinak legfontosabb styling igényére.

Ütésálló szerkezeti ragasztóanyagok - rugalmas nano-részecskék sikere

A Henkel innovatív ipari ragasztóanyagaival az autók biztonsága fokozható. A legújabb megoldás a szerkezeti ragasztóanyagok területén született, és az autók belső vázának előállítása során használják fel. Az új termékek eleget tesznek az autóipar szigorú, speciális előírásainak. Helyt kell állniuk a -40 és +90 °C-ig terjedő hőmérsékleten végzett ütközés teszteken. Ez azért fontos, mert minden jármű ugyanazt a színvonalat kell, hogy képviselje a világ minden táján – akár Szibériában, akár a Szaharában használják.
A feladat nehézsége az, hogy a ragasztóknak meg kell őrizniük a megfelelő hajlékonyságukat és erősségüket a teljes hőmérsékleti skálán. A hagyományos szerkezeti ragasztóanyagok alacsony hőmérsékleten törékennyé, rideggé válnak. Egy multinacionális szakértői csapat fejlesztette ki azt az innovatív megoldást, amelyet Fritz Henkel Díjjal ismertek el. A ragasztóba speciális, nanoméretű rugalmas alkotóelemek kerülnek, ezek – mint „rugalmassági szigetek” – ellenállóvá teszik az anyagot a szélsőséges hőmérséklettel szemben. Olaf Lammerschop, az innovációs team vezetője szerint ennek a modern technológiának a kifejlesztéséhez elsősorban eredményes nemzetközi együttműködés vezetett.

A Fritz Henkel Innovációs Díj átadására az idén először megrendezett Henkel Innovációs Napon került sor. Az eseményt február 14-én hagyományteremtő szándékkal rendezték meg azért, hogy világszerte 53 ezer munkatársát foglalkoztató Henkel motiválja, emlékeztesse dolgozóit az innováció kiemelkedő fontosságára.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Sümeghi Edit
sumeghi@hochegger.hu
+ 36 20 334 00 74
Cég:Henkel













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu