Az Orange és a Nokia egyezményt írt alá, amelynek értelmében a két vállalat együttműködik az értéknövelt szolgáltatások, többek között a helyspecifikus szolgáltatások, térképek, a mobil hirdetés és a játékok területén. A vállalatok részéről a 2008 közepéig kialakítandó stratégiai partnerség határozott szándéka is felmerült.
Az Orange marketing, ügyfélkapcsolati és szolgáltatói tapasztalatának és a Nokia eszközfejlesztés és integráció terén szerzett szakértelmének ötvözésével a két cég tovább tágítja a mobilkészülékek használatának és élményének horizontját. A Nokia ezentúl is támogatja az Orange Signature készülékstratégiáját, amely közös alkalmazásokra is kiterjed.
A partnerséget a két vállalat között már fennálló együttműködésre alapozó és azt elmélyítő, közös reklám- és értékesítési lépések is jelzik.
Az Orange Signature sorozat portfoliójában a Nokia készülékek széles skálája szerepel. Az Orange a Signature termékskálába a legjobb alkalmazásokat válogatja be és próbálja ki, megfelelő árcsomagokat dolgoz ki, valamint felhasználóbarát felületet, integrált számlázást és ügyféltámogatást kínál. Konvergáló szolgáltatóként az Orange stratégiája arra irányul, hogy a mobil, az internetes és az IPTV-s reklámmegoldások terén egyaránt vezető pozíciót szerezzen. Az Orange eltökélt amellett, hogy tevékenységi területén a mobil hirdetési piac első számú szereplőjévé váljon.
A partnerségi megállapodással kapcsolatban Olaf Swantee, az Orange globális mobilmegoldásainak ügyvezető alelnöke elmondta: „Örömmel mélyítjük a Nokiával folytatott sikeres kapcsolatunkat annak érdekében, hogy fokozzuk a szolgáltatások elterjedésének ütemét. Együttműködésünk a Nokiával szilárd és régóta tartó. Ezzel a megállapodással a mobil internet erejét szeretnénk ügyfeleinknek felmutatni egy olyan felhasználóbarát élmény és alkalmazáscsokor keretében, amely megváltoztatja az életüket.”
„Örömmel dolgozunk együtt az Orange-zsal új készülékek és mobilszolgáltatások piaci bevezetésén − mondta Kai Öistämo, a Nokia Devices üzletágának ügyvezető alelnöke. − Hosszú és szilárd stratégiai kapcsolatunk már a kilencvenes évek eleje óta tart.”
Háttérinformáció:
Orange
Az Orange a világ egyik legkiemelkedőbb távközlési szolgáltatójának, a France Telecomnak a kulcsfontosságú márkaneve. A France Telecom 2007. december 31-i adatok szerint öt földrészen több mint 170 millió felhasználót szolgál ki, amelyek kétharmada Orange-ügyfél. A csoport konszolidált értékesítései 2007-ben 52,9 milliárd eurót tettek ki. 2007. december 31-től a csoport 109,6 millió mobilügyféllel és 11,6 millió szélessávú Internet-(ADSL) ügyféllel rendelkezik.
A 2005 júniusában elindított NExT program (New Experience in Telecommunications, újfajta élmény a távközlésben) révén a France Telecom csoport integrált szolgáltatóvá fejlődik, új mércét teremtve Európában az új telekommunikációs szolgáltatások terén. 2006-ban a legtöbb országban, ahol a cégcsoport működik, az Orange vált a csoport egyetlen internet-, televízió- és mobilszolgáltatás-márkájává, míg az Orange Business Services világszerte vállalatoknak szánt szolgáltatásokat kínál. A France Telecom Európában a harmadik mobilszolgáltató és vezető a szélessávú internetszolgáltatások terén, a multinacionális vállalatoknak biztosított távközlési szolgáltatásokat tekintve pedig egyike a világ elsőszámú cégeinek. A France Telecom-ot (NYSE: FTE) a párizsi Euronext és a New York-i tőzsdén jegyzik.
|