Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Valentin napi szerelmes filmet édesít a merci

2008.02.12
Budapest, 2008. február 12. Sas Tamás 9 és fél randi című romantikus vígjátékát a merci támogatásával láthatjuk Valentin napon a mozikban.

Ámor az újévben sem pihen, 2007. február 14-én, Valentin napon mutatják be a mozikban az S.O.S. szerelem alkotóinak legújabb játékfilmjét, a 9 és fél randit.

Sas Tamás rendező filmje Budapest legkapósabb agglegényéről, Debreceni Dávidról (Fenyő Iván) szól, akit világéletében körülrajongtak a gyengébb nem képviselői. Életét mindenfajta elkötelezettség nélkül éli, egészen addig a sorsdöntő napig, amíg kénytelen belemenni egy ultimátumba: 10 nap alatt 10 randin 10 különböző nővel kell találkoznia, hogy meghallgassa és megértse őket, majd könyvet írjon róluk. Az elkényeztetett férfi világa teljesen a feje tetejére áll, az ebből következő bonyodalmak teszik a filmet szórakoztatóvá és érdekessé.

Néhány évvel ezelőtt február 14-e csak egy egyszerű nap volt a naptárunkban. Ma már valódi ünnep - az önzetlen szerelem és szeretet ünnepe, amikor a figyelmesség kapja a főszerepet. Ezen a napon lehetőségünk van, hogy kimutassuk szeretetünket azoknak, akik igazán fontosak számunkra. „Valentin napon fontos, hogy az alkalomhoz illő ajándékot találjunk kedvesünknek. Ha szétnézünk az üzletek polcain, jó néhány csokoládékülönlegesség közül választhatunk. A merci pralinéval szavak nélkül is kifejezhetjük valódi érzéseinket” – mondja Szűts Ágnes a merci forgalmazója, a Storck Hungária marketing vezetője.

„Az ünnep rövidsége miatt nehéz egy márkára aktivitást tervezni, ezért fontosnak tartottuk, hogy olyan nézőket is elérjünk, akikre egyébként a reklámblokkok nincsenek érdemi hatással. A tavalyi romantikus film, az S.O.S. szerelem óriási sikere után természetes volt, hogy az idei Valentin napi filmet is támogatjuk a merci pralinéval” – folytatja Szűts Ágnes. A product placement valós célja, hogy a márka népszerűsítése anélkül sikerüljön, hogy azt a vásárló reklámként élné meg. A felmérések szerint az ügyes termékelhelyezések hatékonysága ma már a televíziós reklámspotokéval azonos. A romantikus játékfilm szponzorációnak részeként így a szerelmesek napjának elengedhetetlen kelléke, a merci praliné is feltűnik a vásznon.

A Storck Valentin nap alkalmából elegáns, szív alakú dobozba csomagolt formában is kínálja a merci desszertet. A 250 grammos merci Petits finomság bonbon formájú pralinékat rejt magában, küllemét pedig masnival átkötött szívek teszik még izgalmasabbá. A speciális csomagolás szezonális jellegű, így korlátozott ideig találkozhatunk vele a boltok polcain.

A szerelem nincs korhoz kötve, minden percben megtalálhat bárkit. További izgalmas információval a film honlapja szolgál: www.kilencesfelrandi.hu. Ha a film végén esetleg a nézőknek nem sikerült teljesen megismerni a női lélek rejtelmeit vagy a férfiak mozgatórugóit, akkor még mindig ott van a merci praliné: nyúljunk csak mélyen a dobozba – a csoki sohasem okoz csalódást!

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Sárközi Andrea
andrea.sarkozi@eurolex.hu
+36 (1) 336-1722
Cég:Storck Hungária













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu