| |
Carnation – Microsoft Web Channel Campaign 2007 díj |
2008.02.06 |
2007-ben a Carnation jelentős erőfeszítéseket tett a PHP és Java kompetencia megőrzése mellett a .NET technológia legmagasabb szintű alkalmazására. A Microsoft ezt a törekvést, valamint a Generali Online (www.generali.hu) .NET platform váltást elismerve, Magyarországon elsőként a Carnationt tüntette ki a Web Channel Campaign díjjal.
|
A Generali-Providencia Biztosító Zrt. 2007-ben a világon mindenhol arculatot váltott, a mi feladatunk volt az online arculattervezés és a vállalati portál PHP-ről .NET alapokra való áthelyezése.
Ezzel párhuzamosan olyan ügyfélközpontú szolgáltató portált, és ehhez illeszkedő komplex online háttérrendszert készítettünk, mely segíti a felhasználókat a mindennapok online ügyintézésben – így lényegesen csökkenthető a papírmunka, a sorbanállás ideje és az üzletkötők munkája is. A háttérrendszer kiépítése során a világ egyik vezető .NET alapú CMS keretrendszerét, a dán fejlesztésű Sitecore-t használtuk. A megújult vállalati portál maximálisan támogatja a biztosítót a minőségi internetes ügyfélkiszolgálásban.
A Web Channel Campaign (WCC) egy lehetőség újonnan alakuló vagy már létező webfejlesztő, webdesigner cégeknek, hogy a Microsofttal közösen lépjenek piacra, vagy fokozzák piaci jelenlétüket. Az együttműködés kiterjed technológiai és értékesítési területekre is annak érdekében, hogy a csatlakozók minél hatékonyabban ki tudják használni a Microsoft technológiai és üzleti lehetőségeit.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Seres Adrienn |
| sajto@carnation.hu |
| +36 1 887-5353 |
Cég: | Carnation |
|
|