A dolgozóikkal és környezetükkel harmóniában lévő szervezetek kialakítását segíti a Polaris Management által indított tréning-sorozat, amely vállalati vezetőkkel ismerteti meg a CSR gyakorlati megvalósítását.
A vállalati felelősségvállalás (CSR) egyre ismertebb fogalom a magyar vállalati szférában, és a legfrissebb kutatási eredmények szerint a fogyasztók több mint 70%-a is fontosnak tartja a vállalatok társadalmi felelősségvállalását Magyarországon. Ugyanakkor a vállalati felelősségvállalás gyakorlati vonatkozásait még kevésbé ismerjük.
Ezt felismerve, a Polaris Management Kft. hazánkban először indít olyan átfogó tréning-sorozatot vállalatok számára, amelynek célja a téma mindennapokba való beépítése.
Kárpáti Tímea, a Polaris Management Kft. vezetője elmondta: "A tréning-sorozattal az egészséges és érzelmileg intelligens szervezetek kialakításához szeretnénk segítséget nyújtani. Hiszünk abban, hogy egy ilyen szervezetben a munkáltató számára fontos szempont, hogy az alkalmazottak hogyan érzik magukat a munkahelyen, és maga a munkahely mit tesz a társadalmi igazságosság és esélyegyenlőség érdekében. Az egészséges szervezetek harmóniában vannak saját dolgozóikkal és környezetükkel egyaránt."
A kétnapos, 4 modulból álló tréning-sorozat első része a személyes felelősséggel és annak készségeivel foglalkozik annak tudatában, hogy csak akkor várható el a másokra való figyelem, ha önmagunkra is képesek vagyunk figyelni. A második rész a társadalmi felelősségről szól, összekapcsolva az egészséges szervezetet a környezetével.
A tréning olyan témákat érint, mint az énkép és az érzelmi intelligencia, a kiégés (burn-out), az esélyegyenlőség és a tipikus munkáltatói hibák, az alternatív munkáltatói modellek, a női asszertivitás és a zöld munkahely megteremtése.
A tréning sorozat elsősorban kommunikációs vezetőknek, vezetői csoportoknak, illetve projektcsapatoknak, valamint olyan munkahelyi csoportoknak szól, amelyek a személyes és társadalmi fejlődés kérdését elsősorban a szakmai közegükön keresztül szeretnék megélni.
|