A Raiffeisen Bank lakossági üzletága 1999. elején indult, elmúlt 8 évét a töretlen fejlődés jellemezte. A fiókhálózat bővülésével párhuzamosan az ügyfélszám is folyamatosan emelkedett: 2005 áprilisában érte el a lakossági ügyfelek száma a 250.000-et, 2006. év végén 400.000 és alig egy évvel később már 500.000 lakossági ügyfél választotta a Raiffeisen Bankot.
Az ügyfélszám növekedése mellett az elmúlt években a fiókhálózat is jelentősen bővült. A 2004-ben megkezdett fokozott ütemű hálózatbővítés eredményeként 2006. év végére az országos fiókhálózat 121 tagúra bővült. A fióknyitások sora azonban ezzel nem zárult le: 2007. év végére 135 Raiffeisen fiók várja ügyfeleit az országban, 2008-ban pedig további 25 fiók megnyitása várható.
Soós Csaba, a Raiffeisen Bank lakossági üzletágának vezetője szerint az ügyfélszám növekedése a fiókhálózat bővülésén túl az ügyféligények széles skáláját kielégítő, folyamatosan bővülő, fejlődő termékpalettának köszönhető. A bank eredményes működését az is jelzi, hogy 2007-ben a MasterCard által megrendezett „Az év bankja” program keretében a közönség a Raiffeisen Bankot „Az év legszimpatikusabb bankjának” választotta, míg a szakmai zsűri „Az év leginnovatívabb bankja” kategóriában a második díjat adta a Raiffeisen Banknak, „Az év bankára” díjat pedig a Raiffeisen Bank vezérigazgatója, Felcsuti Péter vehette át.
A Raiffeisen nemzetközi szinten is töretlenül fejlődik. A Raiffeisen International Bank-Holding AG októberben nyitotta 3000. bankfiókját Kelet-Közép-Európában és köszöntötte 13 milliomodik ügyfelét. A magyarországi Raiffeisen Bank 1.948 milliárd forintos mérleg-főösszegével, dinamikus növekedésével nagymértékben hozzájárul a nemzetközi Raiffeisen csoport jó teljesítményéhez.
|