Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az Interware Zrt. üzleti ügyfelei díjmentesen próbálhatják ki a Google AdWords hirdetési rendszerét

2007.12.10
A Google és az Interware közösen bejelentették, hogy együttműködésük keretében a Google Magyarországon elsőként AdWords hirdetési kuponokat bocsát az Interware üzleti előfizetőinek rendelkezésére.

A Google és a szerverelhelyezésben piacvezető internetszolgáltató Interware Zrt. megállapodása szerint, az Interware hűségprogramjában részt vevő üzleti ügyfelek a Google AdWords kuponok segítségével ingyenesen kipróbálhatják a Google online kereső-hirdetési rendszerét. Az Interware ezt a lehetőséget a meglévő ügyfelei mellett az új ügyfelei számára is elérhetővé teszi.

Az Interware nem csak a piacon kiemelkedő minőségű szolgáltatásaival szeretne ügyfelei üzleti sikereihez hozzájárulni, hanem további segítséget kíván nyújtani olyan internetes marketingeszközök kipróbálásában, mint a Google AdWords, amelyet a hazai kis- és középvállalkozások még kevésbé ismernek és használnak.

A Google AdWords gyors, egyszerű és igen költséghatékony hirdetési megoldás. Az AdWords hirdetések a keresési találatok mellett jelennek meg a Google egyre növekvő keresési- és tartalmi hálózatában, így a magyar internetezők 86%-át érik el.

Az Adwords-ben a felhasználó a kulcsszó-alapú hirdetés létrehozásakor kiválaszthatja, hogy milyen keresőszavak mellett szeretne megjelenni, illetve, hogy maximum mekkora összeget fizetne az egyes kattintások után - hiszen a hirdetőnek csak akkor kell fizetnie, ha rákattintottak a hirdetésére. Hogy még költségtakarékosabban működjön, az AdWords Leszámítoló automatikusan a pozíció fenntartáshoz szükséges legalacsonyabb árra csökkenti a kattintás utáni fizetendő összeget.

Másfelől a felhasználó weboldalakon is megjelenítheti AdWords-hirdetését. Ilyenkor meghatározhatja, hogy a Google tartalmi hálózatának mely oldalain jelenjenek meg a hirdetései, illetve maximum mennyit fizetne ezer megjelenésért vagy egy kattintásért - előbbi esetben a hirdető akkor fizet, ha megtekintik a hirdetését. Mint ahogy a kulcsszavas hirdetés esetében, az AdWords Leszámítoló itt is a minimálisra csökkenti a hirdetés pozíciójának megtartásához szükséges megjelenés-alapú árat.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ:

A keresőhirdetésekről

A keresőhirdetések a különböző internetes keresők (pl. Google, Yahoo, MSN) normál találatai mellett, azoktól elkülönítve megjelenő ún. szponzorált linkek, amelyek minden esetben valamely adott kulcsszóhoz kapcsolódnak és a hirdető weboldalára irányítják az érdeklődőket. Ha egy kulcsszó kapcsán többen is szeretnének megjelenni, automatikus online aukción kell részt venniük, ahol a hirdetésre szánt összeg és internetes oldaluk minősége, relevanciája, a felhasználók szempontjából vett hasznossága alapján rangsorolják őket – azaz nem feltétlenül az kerül előre, aki a legtöbbet hajlandó fizetni, hanem az, akinek a honlapja a leghasznosabb a felhasználók számára.

Interware Internet Szolgáltató ZRt.

A több mint 10 éve piacon lévő, 100 %-os magyar tulajdonban lévő Interware a legjelentősebb magyarországi Internet szolgáltatók közé tartozik. Organikus fejlődésével, folyamatos innovációval egyértelmű piacvezető pozíciót vívott ki magának a szerverelhelyezés, valamint a domain szolgáltatások terén. Az 1.000 négyzetméteren üzemelő Szerver Hotelben elhelyezett szerverek száma közel 4000, mellyel a magyarországi internetes tartalom közel 60%-át szolgálja ki.
A vállalat meghatározó szerepet tölt be az internet hozzáférés szolgáltatások piacán is. Egyaránt kínál ADSL, valamint több technológiai platformon bérelt vonali szolgáltatásokat. A biztos alapot nyújtó, a legmagasabb műszaki színvonalat képviselő infrastruktúrával megvalósított egyedi internetes megoldások mellett a cégcsoport tevékenységi körébe tartozik immár az Online Média is. Az Interware nevéhez kapcsolódik az egyik legnagyobb - az altavizsla.hu, a freeweb.hu és a tar.hu alkotta – hazai online média portfolió is.
Ügyfelei között a kis- és közepes vállalkozások mellett megtalálhatóak a legjelentősebb magyarországi internet szolgáltatók, nemzetközi távközlési vállalatok, költségvetési szervek. A folyamatos, évről-évre kétszámjegyű növekedéshez hozzájárulnak az egyéni előfizetőknek nyújtott szolgáltatások is.

A cég 2006-ban felkerült a Europe’s 500 - Entrepreneurs for Growth szervezet által közzétett, a leggyorsabban növekvő európai cégeket felsorakoztató előkelő 500-as listájára, 2007-ben pedig a magyar internetszolgáltató cégek közül egyedüliként vehette át a világ egyik legjelesebb tanácsadó cége, a Deloitte által alapított „Technology Fast 50” díjat, amely az 50 legdinamikusabban fejlődő közép-kelet európai technológiai cég közé sorolja az Interware ZRt-t.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Bagó Dániel
daniel.bago@mmdcee.com
+36 1 266-7833
Cég:Google













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu