Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Cégek



 T-Mobile

A 2006. március 1-től a Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság részeként működő vezető mobilszolgáltató alapító okiratát (még Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt. néven) 1993. október 27-én írták a tulajdonosok, azaz a Matáv (45,9 %), a US West (44,1 %) és a Westel Rádiótelefon Kft. (10,0 %).

A Westel 900 néven piacra lépő vállalat vezérigazgatója Sugár András lett, aki 20 fős csapattal kezdte el az első évtől piacvezető mobilszolgáltató felépítését.

1993. november 4-én a társaság a Közlekedési, Hírközlési és Vízügyi Minisztériummal megkötötte 15 évre szóló - és egy alkalommal, az időtartam felével meghosszabbítható - a szolgáltatási jogosultságokat és vállalt kötelezettségeket rögzítő koncessziós szerződést.

A társaság 1993 decembere óta tagja a GSM MoU Associationnek, a GSM szolgáltatók nemzetközi szervezetének.

1994.

Március 31-én Westel 900 néven a társaság Budapesten és Kecskeméten kezdte meg kereskedelmi szolgáltatását. Április 1-jén országos szinten indirekt értékesítési hálózatban, azaz az analóg rendszerű Westel Rádiótelefon Kft. (jelenleg 0660) és a Fotex-csoport kijelölt üzleteiben is megkezdődött a szolgáltatás értékesítése.

Folyamatosan és gyors ütemben épült ki a hálózat, a Westel szolgáltatásaival már az indulás évében lefedte az egy számjegyű főutakat, a megyeszékhelyeket, valamint a kisebb településeket. A területi lefedettség növelésével összhangban egymás után nyíltak meg a vidéki kirendeltségek.

Az év végére az előfizetők száma elérte az 57 ezret.

1995.

A lefedettség területi kiterjesztése mellett a Westel a kezdetek óta kiemelt módon kezelte a minőségügyet. Decemberben a magyarországi távközlési szolgáltatók közül elsőként a cég elnyerte az ISO 9001 minőségbiztosítási tanúsítványt.

GSM távirat néven októberben elindult az SMS-szolgáltatás, elérhetővé vált a hangpostásnál fejlettebb Postamester. Szintén ebben az évben a társaság bevezette a datafax szolgáltatást és a faxpostást.

Az év végére már 124 ezren választották a Westelt.

1996.

A mobilszolgáltatók közül elsőként a Westel indított útjára kedvezményes telefonvásárlási akciót. A Mikulás promóció sikerének köszönhetően jelentősen - 12 nap leforgása alatt több mint 50 ezerrel - bővült az ügyfélkör, az előfizetők száma már szeptemberre elérte a 200 ezret. A társaság az ügyfélszám dinamikus növekedésével összhangban Budapesten új üzleteket nyitott a főváros három bevásárlóközpontjában, a Duna Plazában, Pólus Centerben és az Europarkban.

A konferenciabeszélgetés mellett az ügyfelek számára elérhetővé vált az internet, a belföldi kék- és zöld szám, valamint a céginformációs szolgáltatás. Novemberben indult el a Megapress 900 elnevezésű hírszolgálat, amely előfutára volt az Interneten hozzáférhető Reuters világhíradónak. A szolgáltatások év végére az ország 90 százalékán voltak elérhetőek.

Ebben az évben a Westel a magyarországi szolgáltató vállalatok közül elsőként és egyedül elnyerte a Nemzeti Minőségi Díjat.

Az előfizetők 54 százaléka Budapesten, 38 százaléka más városokban és 8 százaléka községekben élt.

A cég év végére már több mint 225 ezer előfizetőt szolgált ki.

1997.

A Westel az akciók kiterjesztése mellette több hasznos - audiotext, előfizetői WWW oldalak, SMS-küldés e-mail címre - szolgáltatást vezetett be. Szeptemberben a társaság útjára indította az akkor még kéthavonta megjelenő Találkozások magazint.

Július 1-jével stratégiai döntés értelmében minden vidéki Westel 450-es iroda a Westel 900 tulajdonába került, így év végén 5 budapesti és 18 vidéki értékesítési, szervíz és ügyfélszolgálati iroda állt az ügyfelek rendelkezésére.

Decemberben a Westel megjelentette az előre fizetett, Domino névre keresztelt, első magyar újratölthető mobil egységkártyát.

A Westel ügyfeleinek nagy része, 38 százaléka budapesti volt, de a vidéki előfizetők aránya tovább nőtt (megyei jogú város 26 százalék, egyéb város 25 százalék, község 11 százalék).

Év végére az ügyfelek száma elérte a 363 ezret.

1998.

A cég a kelet-közép-európai régióban kiemelkedő üzleti tevékenységéért elnyerte az Európai Marshall Díjat. Október 8-án a mobilszolgáltatók közül elsőként a Westel köszönthette 500 ezredik előfizetőjét.

Az év során fokozatosan bővült a Domino mobiljegyet értékesítő hálózat, a honlapon elérhetővé vált a termékek és szolgáltatások internetes megrendelését  nyújtó WEBShop. A GSM-szolgáltatók közül  másokat megelőzve Észak-Budán és Pécsen a Westel bevezette a jobb minőségű beszédátvitelt eredményező emelt szintű beszédkódolási eljárást (EFR). A meglévő hűséges ügyfelek iránti figyelmességként 1998-ban Aranykártya néven pontgyűjtő program indult.

Tovább bővült az értékesítési, szerviz és ügyfélszolgálati hálózat. Új mintabolt nyílt a Budagyöngye üzletközpontban és ezzel a saját képviseletek száma 24-re emelkedett.

A Westel ügyfelei között egyre nagyobb számban jelentek meg a 24 év alatti korosztály képviselői és az is egyértelmű volt, hogy az ügyfelek az átlagosnál jóval nagyobb arányban rendelkeznek felsőfokú végzettséggel. Az előfizetők 33 százaléka Budapesten, 19 százaléka megyei jogú városban, 38 százaléka egyéb városokban és 10 százaléka községekben élt.

Az év végére már 546 ezren választották a Westelt.

1999.

Az év során a Westel mind havi díjas, mind pedig a Domino-ügyfelek számára újabb csomagokat vezetett be. Az ügyfelek az ebben az évben bemutatkozó önkiszolgáló ügyfélszolgálat segítségével ügyintéző beavatkozása nélkül állíthatják be szolgáltatásaikat és az IP technológián alapuló Net-Tel szolgáltatással előnyös díjszabás mellett telefonálhatnak külföldre. A cég emellett további szolgáltatásokkal lepte meg ügyfeleit - Te+Én, MenüÁsz,  SMS-küldés Dominóval, 333 napos rendelkezésre állási idő Domino mobiljegyen, e-mail felolvasásra alkalmas Mailmondó -, és tovább bővült az értékesítési hálózat is.

A Kaposvár utcai központi üzlet a nagy forgalomra tekintettel új, a Budafoki út  103-107. szám alatti legújabb irodaépületbe, sokkal nagyobb helyre költözött. A szolgáltatásokat és a mobiltelefonokat az ügyfelek év végére már 34 mintaboltban érhették el. A Domino kártyák és egységcsomagok a Fotex Records, MediaMarkt, Tesco, Billa üzletekben és a Metro áruházakban, MOL kutaknál is elérhetőkké váltak, a mobiljegyek pedig 600 kijelölt újságárusnál megvásárolhatók.

A Westel 842 ezer ügyfelének 39 százaléka Budapesten, 24 százaléka megyei jogú városokban, 21 százaléka egyéb városokban és 16 százaléka községekben élt.

2000.

Az év elején a Westel csökkentette a havi díjakat és több kedvezményt vezetett be (csoportos kedvezmény, díjmentes konferenciahívás, asszinkron adat- és faxszolgáltatás, Westel 30-as számlázás). A cég jelentős eredményt könyvelhetett el, amikor a szigorú előminősítést követően az Európai Minőségi Díj döntőse lett. Az elismerés egy másik formáját jelentette az, hogy a mértékadó brit Business Central Europe magazin olvasói a Westel Mobil Rt.-t választották Magyarország legjobb vállalatának.

Februárban a Westel a WAP-szolgáltatást, március elején pedig az internetes online ügyfélszolgálatot indította be a elsőként. A társaság vidéki ügyfelei májustól az országban egyedülálló - a hívásokat azok földrajzi helyzete szerint megkülönböztető - ZöldZóna díjcsomaggal kezdetben az ország területének 80 százalékán telefonálhattak kedvezményesen. A Domino előfizetők kényelmét szolgáló fejlesztésként az egyenleg a hét minden napján, éjjel-nappal feltölthetővé vált az OTP ATM-ekben és Shell töltőállomásokon, augusztustól pedig az előre fizetett kártyákon is megjelent a népszerű MenüÁsz szolgáltatás.

Európában legelőször a Westel indította el a GSM Pro szolgáltatást és június 26-án Enternet néven egyedülálló, a jövő mobiltechnológiáit bemutató, az új alkalmazások kipróbálását biztosító üzletet nyitott a belvárosban, a Vörösmarty téren.

A Westel november 16-án a 900-as mellett szolgáltatását kiterjesztette az 1800 MHz-es frekvenciatartományokra. A háromszereplősre bővült GSM piacon a Westel 50 százalék feletti részesedéssel továbbra is szilárdan őrizte piacvezető pozícióját. Az új frekvenciák használatba vétele és a későbbi UMTS-szolgáltatás lehetősége miatt a Westel nevének megváltozása mellett újraformálta arculatát.

A 40 saját üzlet és a két mozgó showroomja mellett az értékesítési partnerek - Shell, Mol, Fotex, 0660, Metro, OMV, Tesco, Auchan, Billa, Cora, Lapker - révén összesen körülbelül 1760 helyen voltak elérhetők a vállalat termékei.

Az előfizetők 30 százaléka Budapesten, 70 százaléka vidéken élt. A Westel szolgáltatásait az ország területének megközelítőleg 96 százalékán a lakosság 97 százaléka vehette igénybe, és a társaság az év végén már 1,6 millió ügyfeléneknyújtott minőségi kapcsolatokat.

2001.

A minőségi mobilszolgáltatás elismeréseként a hazai nagyvállalatok közül elsőként a társaság nyerte el a rangos Európai Minőségi Díjat. További elismerés  az, hogy a Dale Carnegie Vezetői Minőségi Díját Kelet-Európában  mások előtt a Westel érdemelte ki. A Westel Mobil Távközlési Rt. 2001 decemberében elnyerte a Deutsche Telekom legkiemelkedőbb leányvállalatának járó Top Team Award díjat is.

Márciusban Magyarországon elsőként a Westel bevezette a GPRS szolgáltatást és nyújtott Domino-előfizetőinek teljes körű roaming lehetőséget. A ZöldZóna díjcsomag kedvezményes területét tovább növelve a Westel az ország több mint 90 százalékán  nyújtott előnyös telefonálási lehetőséget. Piacvezető szolgáltatóként a társaság 2001 szeptemberében A jövő kapcsolatai - Westel Mobil Multimédia Nap keretében hosszú távú multimédia-stratégiájának bemutatására prezentációt tartott a Vörösmarty téri Enternet bemutatóteremben. A prezentáció keretében a Westel a nap folyamán a közeli jövőben megjelenő, professzionális multimédiás tartalom-szolgáltatást mutatott be.

Januárban kezdődött az MTA Filozófiai Kutatóintézete és a Westel Mobil Távközlési Rt. közös, A huszonegyedik század kommunikációja címet viselő, Magyarországon egyedülálló interdiszciplináris kutatási programja, melynek célja, hogy a kommunikáció mobilhasználattal kapcsolatos közösségformáló és közösségteremtő hatásait feltárja és elemezze.

A Matáv december 21-én a Deutsche Telekommal lezárta azt a tranzakciót, mellyel megszerezte a Westel és a 0660 részvényeinek fennmaradó 49 %-át.

Az erőteljes versenypiaci helyzetben, a háromszereplős GSM piacon helytállva az előfizetők többsége 2001 végén is a Westel előfizetője volt. Az ügyfelek száma egy év alatt közel 900 ezerrel, 2 millió 493 ezerrenőtt, 22 százalékuk Budapesten, 78 százalékuk vidéken él.

2002.

Január 4-én a három GSM-szolgáltató közül elsőként a Westel előfizetőinek száma érte le a 2,5 milliót. A piacvezető szerep megtartása mellett a Westel számára az idei a gyors, csomagkapcsolt átviteli mód, a GPRS és a Mobil Multimédia éve lesz. A Mobil Multimédia terén a Westel nagy lépést tett előre, amikor a világon első szolgáltatóként februárban saját élő hálózatán mutatta be a szöveg mellett képek és hangok küldésére alkalmas üzenetformátumot, a Multimedia Messaging Service-t, azaz az MMS-t. A Mobil Multimédiához kapcsolódó új szolgáltatás, hogy Magyarországon elsőként a társaság ügyfelei március első felétől színes kijelzős mobiljukkal a Westel WAP oldalait színesben olvashatják.

Az MMS tesztidőszakát követően a Westel 2002. április 18-án délután, a világ GSM szolgáltatói közül elsőként indított el teljes körű MMS szolgáltatást, így a westelesek arra alkalmas mobiltelefonnal akár színes fényképeket és hangokat is küldhetnek. A világszerte népszerű SMS szolgáltatás utódjának tekinthető Westel Mobil Multimédia®, azaz az MMS szolgáltatás az írott szöveg mellett színes képek, digitális fényképek és hangok küldésének lehetőségét is biztosítja és MMS-ben továbbíthatók a készülékhez csatlakoztatható kamerával készített fényképek is. Az üzenetek másik MMS mobilra vagy e-mail címre küldhetők, sőt a www.777sms.hu oldal egyedülálló MMS szerkesztőjének segítségével MMS készülékkel még nem rendelkezők is küldhetnek multimédiás telefonokra üzenetet. A világpremierrel egyidőben útjára indult a GO Mobil Magazin infoMMS kiadása, amely reggelente gazdagon illusztrált időjárásjelentést, névnapi emlékeztetőt és esti televíziós műsorajánlót egyaránt tartalmaz. A legújabb üzenetküldési szolgáltatást a Westel valamennyi - havidíjas és Dominós - ügyfele, külön havidíj nélkül, egyszerű regisztrációval veheti igénybe.

A Westel 2002. május 10-én vonzó SMS díjakat, és három napos hétvégi, kedvező beszélgetési lehetőséget kínáló díjcsomagot vezetett be Domino7 néven. A legújabb Domino tarifacsomag új és meglévő kártyák esetén egyaránt választható. A Domino7 díjcsomaggal a hét 168 órájából 108-ban igen kedvezményes percdíjakkal lehet beszélgetni, elsősorban annak köszönhetően, hogy az új díjcsomagban a hétvége egyedülállóan hosszú, három napos. Éjszaka, valamint a hosszú hétvége minden napján - pénteken, szombaton és vasárnap - egész nap hálózaton belül mindössze bruttó 20 forintért, más mobilhálózatba pedig bruttó 45 forintért lehet telefonálni. Szintén ezekben az időszakokban a vezetékes hálózatba irányuló hívások díja bruttó 30 forint.

A társaság ügyfelei 2002. július 22-től elsőként Németországban, a T‑Mobile hálózatán vehetik igénybe a GPRS és az MMS roamingot és a partnerországok köre folyamatosan bővül majd.

A Westel ügyfeleinek száma 2002. július közepén elsőként a hazai távközlési vállalatok közül meghaladta a 3 milliót és a GSM előfizetők többsége a 06-30-asok táborába tartozik. Az örömteli bejelentéssel egyidőben a társaság igen kedvező új GPRS WAP tarifa bevezetését jelentette be. Augusztus 1-től a Westel havidíjas ügyfelei igénybe vehetik a WestelWap tarifacsomagot, amelynek díja nettó 250 forint havonta és a díj 250 kbyte forgalmat is tartalmaz. Az alapdíjban foglalt 250 kbyt-on felüli forgalom esetén 10 kbyte adat díja nettó 8 forint.

A társaság ügyfelei október 1-től olyan új, helyfüggő szolgáltatást vehetnek igénybe, amellyel SMS-ben és WAP-on keresztül tartózkodási helyük alapján számos információhoz juthatnak. Az Ericsson megoldásán alapuló Célravezető szolgáltatás segítségével azonnal és egyszerűen lekérdezhetők a legközelebbi benzinkútra, bankautomatára, étteremre, éjjel-nappal nyitva tartó gyógyszertárra vagy Westel üzletre vonatkozó információk.

A legnagyobb hazai bank és Magyarország piacvezető mobilszolgáltatója október elején egyedülálló szolgáltatást vezetett be OTPdirekt aktív SMS, illetve Westel Mobilbank néven. Az új szolgáltatással az ügyfelek a nap 24 órájában közvetlenül, mobiltelefonjukról kezdeményezhetnek pénzügyi tranzakciókat.

Október 11-től a Westel WAP-os készülékkel rendelkező ügyfelei fogadhatják és megtekinthetik az MMS üzeneteket. Az újdonság révén több százezer westelesnek küldhető multimédiás üzenet.

A Microsofttal közösen az országban elsőként, Európában harmadikként a Westel Mobil Iroda szolgáltatást nyújt vállalati ügyfeleinek. A szolgáltatással belföldön és külföldön, a nap 24 órájában bárhonnan elérhetők a Microsoft Exchange vállalati levelező- és csoportmunka rendszer adatai, benne a levelezőrendszer, a naptár, névjegyalbum, vállalati címlista vagy a teendők listája.

November 1-től a Westel havidíjas ügyfelei új díjcsomaggal, a Társalgóval alacsony havidíj mellett, hálózaton belül csúcsidőben is kedvező percdíjjal telefonálhatnak.

A harmadik generációs szolgáltatások előfutáraként a Westel ügyfelei november 25-től Magyarországon elsőként a Nokia 7650-es telefon kamerájával rögzített rövid videó fájlokat MMS-ben vagy e-mailben küldhetik el, emellett készülékükkel WAP-on keresztül videó tartalomszolgáltatást vehetnek igénybe. Az új szolgáltatásokkal a családi eseményről készült videók másik Nokia 7650-es mobilra vagy számítógépre egyaránt elküdhetők, míg a videóletöltés szolgáltatással mobiltelefonon a mozielőzetes is megtekinthető lesz.

A Westel Európában az elsők között, Magyarországon elsőként WAP-on keresztül egyetlen kód megadásával vásárolhatnak és a megvásárolt tartalom, szolgáltatás vagy termék ellenértékét havi számlájukkal, illetve egyenlegük feltöltésével fizethetik ki. A december 1-től a társaság havidíjas ügyfelei számára a használathoz jobban igazodó, a WAP és az internet használatát egyaránt biztosító napi GPRS tarifát vezet be.

A hazai mobilszolgáltatók közül Magyarországon elsőként a Westel a Budapest Airport Rt-vel közösen kísérleti vezeték nélküli helyi hálózatelérés (WLAN) szolgáltatást nyújt az arra alkalmas készülékkel és kártyával rendelkezőknek. Az üzleti felhasználók számára bevezetett, nagysebességű vezeték nélküli internethozzáférést kínáló szolgáltatás az első 3 hónapban díjmentesen érhető el.

Az MMS szolgáltatás teljes körű használatának megteremtése érdekében Magyarország két meghatározó mobilszolgáltatója, a Westel és a Pannon GSM az MMS üzenetek számára is átjárhatóvá tették hálózatukat. A két cég ügyfelei 2002. december 23-tól a fényképeket, hangokat is tartalmazó MMS üzeneteket a másik hálózatban használt MMS telefonra közvetlenül is elküldhetik. A küldés egyszerű, az eddig megszokott módon történik.

2002-ben a hazai GSM szolgáltatók közül ismét a Westelt választották a legtöbben, több mint 900 ezer új ügyfél csatlakozásával a társaság előfizetőinek száma december végére 3 millió 402 ezerre nőtt.

2003.

Az új év januárjában a Westel ügyfelei már a metró és kis földalatti vonalainak teljes hosszában használhatták mobiltelefonjaikat.  Január 1-től a WestelNet GPRS csomagban felhasználható adatmennyiség duplájára, 5 Mbyte-ról 10 Mbyte-ra nőtt, a Domino SMS és Domino 7 díjcsomagokban a WAP éjszakai használatának díja pedig jelentősen, 37,50-ról 6,25 forintra csökkent.

Február 1-től a Westel Domino kártyát használó ügyfelei számára bevezette a teljes körű GPRS szolgáltatást és a felhasználói kör kibővítése mellett fontos változás, hogy 2003. február 1-től 2004. februárjáig a Westel havidíjas ügyfeleinek a GPRS szolgáltatást jelentős tarifakedvezménnyel biztosítja, az új Domino GPRS csomagok pedig már a bevezetés pillanatától egy éven keresztül jelentős engedménnyel használhatók. Újdonságként a kedvező használat érdekében bevezetésre került a rendkívül előnyös éjszakai időszak.

A Westel márciustól három olyan új havidíjas és Domino csomagot vezet be, amelyekben a különböző mobil- és vezetékes hálózatok egységes díjszabással, előnyös tarifával hívhatók. A Domino Egyenlítőben valamely belföldi előfizető felhívásának legmagasabb percdíja sem haladja meg a bruttó 75 forintot, az Aranytárskártyás Egyenlítő csomag lebeszélhető havidíja pedig 40 perc csúcsidős hívást biztosít.

A piacvezető Westel elindította a 777mobilt, Magyarország legnagyobb mobil portálját, amely a szórakozástól a vásárlásig terjedő, folyamatosan bővülő szolgáltatásválasztékot kínál. A 777mobilon a Westel változatos tartalomszolgáltatása mellett mindenki - magánszemély vagy cég - kínálhatja oplogóit, játékait. Magyarország legnagyobb mobilszolgáltatója a 777mobil bevezetésével népszerű tartalomszolgáltatásait ezentúl egyetlen új márkanév alatt kínálja ügyfeleinek. Az eddig is gazdag tartalmat a Westel új vonzó szolgáltatásokkal kiegészítve a mobiltelefonok jelentős részét mobil plázákká alakítja át. A 777mobil nagy előnye, hogy nem egyetlen drága készüléktípushoz kötött, hanem bármely WAP-os készülékkel elérhető, így a több mint 1,5 millió WAP-os, valamint 13 ezer színes kijelzős MMS készüléket használó westeles a szórakozás, a tájékozódás és ismerkedés mellett induláskor játékokat, oplogókat és csengőhangokat vásárolhat.

A világon elsők között március 15-től mindhárom magyarországi GSM szolgáltató, azaz a Pannon GSM, a Vodafone és a Westel ügyfelei szabadon, bármely más hazai mobilhálózatba küldhetnek telefonról telefonra fényképeket és hangokat tartalmazó MMS üzeneteket.

Március 20-án Magyarországon elsőként a Westel és a Budapest Film teszi lehetővé, hogy ügyfelei mobiltelefonjuk segítségével mozijegyet vásárolhassanak. A kényelmes megoldással ezentúl Westel mobillal sorbanállás nélkül, tartózkodási helytől függetlenül, a nap 24 órájában vásárolható mozijegy. A 777mobil moziműsorából kiválasztott valamely filmre szóló jegyek ellenértékét a westelesek a szolgáltatással egyidőben bevezetett mobil vásárlási (m-com) egyenlegből egyenlíthetik ki.

Április 1-től a Westel meglévő és új havidíjas ügyfelei Magyarországon jelentős kedvezményben részesültek, ugyanis az előfizetéses díjcsomagok havidíjának felét ezentúl bármely belföldi előfizető felhívására és SMS küldésre használhatják fel. Így például a Westel 400-as díjcsomag változatlan havidíja ezentúl 120 perc csúcsidős vagy 166 percnyi, azaz közel 3 órányi csúcsidőn kívüli, hálózaton belüli hívást tartalmaz majd! Szintén április elejétől tovább bővült a Domino szolgáltatások köre, így a Westel több millió kártyás ügyfele a hívásvárakoztatás, hívástartás és hívásátirányítás mellett a konferenciahívást is igénybe veheti.

Az új szolgáltatások bevezetése és a kedvező tarifaváltozások mellett a Westel továbbra is kiemelten kezeli a minőséget. Ennek köszönhetően a világ egyik meghatározó mobilszolgáltatója, a T‑Mobile érdekeltségeinél az első negyedévben végzett átfogó elemzés szerint a Westel hálózata a magyar mobilpiacon és a csoporton belül kiemelkedően jónak mondható. A műszaki tesztek eredményeit igazolja, hogy a Reader's Digest felmérése alapján ismét a Westel lett Magyarország legmegbízhatóbb mobilszolgáltatója.

A társaság új, számos egyedülálló megoldást felvonultató új e-mail  szolgáltatást vezetett be április közepén. A 777westel mailt mailben a westelesek egyedi beállítások sorával formálhatják a levelezőrendszert és elektronikus üzeneteiket WEB-en, WAP-on, SMS-ben és számítógépes levelezőprogrammal egyaránt fogadhatják, illetve megválaszolhatják. A Westel mobil levelezés iránt érdeklődő ügyfelei a számukra legelőnyösebb formában használhatják a 777westel mail egyedülállóan sokoldalú, mobil levelezést és szervezőfunkciót biztosító szolgáltatásait és a havidíjasok, illetve Domino kártyások számára egyaránt igényelhető.

A 2003-ban 10 éves Westel a havidíjas ügyfeleinek nyújtott kedvezmények bevezetését követően május elejétől több millió kártyás ügyfelének percdíjait is csökkentette, így a Domino és Domino7 díjcsomagot használók jelentősen, a Domino SMS és Domino Egyenlítő felhasználói pedig kisebb mértékben csökkenő percdíjakkal telefonálhatnak. A Domino és Domino SMS díjcsomagokban emellett a rövid szöveges üzenetek is olcsóbbak lettek.

Az elsősorban magánszemélyek levelezésére szolgáló 777westel mail után a Westel május 1-től kis- és közepes vállalkozások számára kedvező díj ellenében saját domain használatot, valamint felügyeleti jogokat biztosító teljes körű mobil e-mail szolgáltatást is kínál. A kiszámítható háttér mellett jelentős előny, hogy a Westel új megoldásával akár a legkisebb vállalkozás is informatikai beruházás nélkül juthat teljes körű vállalati levelezőrendszerhez. 

A Westel újabb tarifakedvezményének köszönhetően a Westel ügyfelei május 15-től egységes időszakok szerint, azonos percdíjakkal érhetik el a WAP oldalakat, így a Westeles ügyfelek körében legnépszerűbb 777mobil portál számtalan szolgáltatását is. A Domino csomagokban időszaktól függően akár 50-80 százalékos percdíjcsökkentés elsősorban a csúcsidő jelentős, 5 órás mérséklésének és az egy 1 órával hosszabb kedvezményes éjszakai időszaknak köszönhető, emellett szombaton és vasárnap 7 és 21 óra között az addigi díjak nettó 30 forintról 15 forintra változtak.

A GSM hálózaton mobiltelefonnal elérhető valódi multimédiás szolgáltatások lehetőségei május 19-én tovább bővültek. A Westel 777mobil portálján található, mobiltelefonnal elérhető videóanyagokat a hazai mobilpiacon egyedülállóan a westelesek kétféle megoldással tekinthetik meg. A tavaly novemberben elsőként a Westelnél bevezetett videóküldéssel egyidőben indult videóletöltés szolgáltatás a Siemens Packet Video alkalmazása mellett ezentúl már a Real One Player lejátszóval is használható. A videoletöltés szolgáltatás keretében a Westel és a Hír TV átfogó kommunikációs együttműködésének keretében az országban elsőként az egyetlen magyar hírtelevízió műsora westeles mobiltelefonon is nézhető. A félóránként kezdődő híradók friss hírei mellett a műsorba minden nap 6 és 23 óra között bármikor szabadon be lehet kapcsolódni.

A Westel a hazai mobilpiacon egyedülálló tartalmat kínáló 777mobil februári bevezetését követően a magyarországi mobilszolgáltatók között elsőként elindította újgenerációs WAP szolgáltatását. A megújuló portál különleges szolgáltatása a Nokia 3650-es készülékkel érhető el, és éppolyan magától értetődően és kényelmesen használható, mint maga a színes kijelzős kamerás telefon. A Westel 777mobil portáljának második generációs WAP szolgáltatása multimédiás napilapra hasonlít, ahol a címoldalt az óránként változó vezércikk és annak színes illusztrációja határozza meg, valamint a napszakhoz vagy más aktualitáshoz illeszkedő hasznos információ linkje érhető el.

A Westel 777mobil WAP-portálja a harmadik generációs szolgáltatások előfutáraként páratlan megoldással segíti a kikapcsolódást. A mozifilmek kedvelői a 777mobil moziközpontjában az aktuális moziműsor mellett a filmek rövid ismertetőjét és filmelőzetesét egyaránt megtekinthetik, a kiválasztott filmre szóló jegyeket pedig azonnal megvásárolhatják. A 777mobil moziközpontjával minden eddiginél egyszerűbb megszervezni a mozilátogatást, hiszen a moziműsor mellett a filmelőzetesek megtekintése és a jegyvásárlás egyaránt mobiltelefonon történhet. A Westel a legkorszerűbb megoldások - helyfüggő szolgáltatás, videoletöltés, mobil kereskedelem - együttes alkalmazásával már most, a jelenlegi GSM-hálózaton a harmadik generációs szolgáltatásokhoz hasonló megoldást kínál ügyfeleinek.

A Westel 777mobil WAP portáljának eddig is gazdag multimédiás kínálata a Klub Rádió 95.3 adásával bővült, így megfelelő készülékkel bárhol és bármikor mobiltelefonon keresztül hallgatható.

Több üzenet jóval kedvezőbb! Ez a lényege a Westel új, szeptember 1-jétől igényelhető, kiegészítő SMS-csomagjainak, amelyekkel a havidíjas, valamint Domino kártyás ügyfelek jelentős része belföldi előfizetőknek egységes díjjal, az eddigieknél sokkal olcsóbban küldhet SMS-t. A legtöbb díjcsomag* mellé igényelhető SMS-csomagok azok számára előnyösek, akik a beszélgetések mellett rövid szöveges üzeneteket is gyakrabban küldenek. Az SMS-csomagok lényege, hogy meghatározott számú SMS (15, 25 vagy 80) díját egyben lehet kiegyenlíteni, és így az üzenetek sok esetben olcsóbbak. A havidíjas ügyfelek számára például az SMS-csomag 80-ban foglalt 80 db SMS díja bruttó 1500 forint, azaz egy üzenet bármely belföldi hálózatra 18,75 forintért küldhető, és a csomag kimerítése utáni SMS-ek is az eredeti díjhoz képest jóval kedvezőbbek. Havidíjasok két különböző, Domino kártyások egyféle kiegészítő SMS-csomagot választhatnak.

A Westel szeptember 1-jétől Domino Nap néven olyan új díjcsomagot kínál, ahol a westeles és belföldi vezetékes számok egész nap mindössze 33 forintos, más hazai mobilhálózat ügyfelei pedig 39 forintos percdíjjal hívhatók! Az állandóan kedvező tarifa mellett az új díjcsomagot választó Domino kártyásoknak hálózaton belül 30 forint egy SMS. Különösen kedvező, hogy a szintén szeptember elejétől elérhető kiegészítő SMS-csomaggal 15 rövid szöveges üzenet bármely belföldi hálózatra bruttó 25 forintért küldhető majd. A hangpostán hagyott üzenetek meghallgatása 7 és 19 óra között percenként 33 forintba kerül, azon kívül, azaz a hét közel kétharmadában díjmentes!

A Westel Domino kártyás ügyfelei szeptembertől a GPRS használatával sokkal több információhoz juthatnak változatlan áron, mert a havidíj meghatározott adatforgalmat is tartalmaz. Szintén kedvező változás, hogy a Westel szinte valamennyi GPRS felhasználója díjmentesen vagy engedményesen veheti igénybe a 777westel mailt.

A Westel Domino kártyás ügyfelei szeptember 1-jétől külföldön a Domino Roaming Direkt nevet viselő CAMEL-alapú megoldással egyszerűbben, az eddigi megoldással pedig olcsóbban telefonálhatnak külföldön.

A Westel október 1-jétől egyedülálló lehetőségként havidíjas ügyfeleinek elérhetővé teszi, hogy a számlázás megválasztásával maguk döntsenek arról, milyen percdíjakkal telefonálnak. A percalapú számlázás választásával, a 25 százalékos kedvezménynek köszönhetően az előfizetéses westelesek 28 forintnál kisebb percdíjat is elérhetnek csúcsidőben, az éjszakai bruttó 9,4 forintos hálózaton belüli percdíj pedig a legkedvezőbb a piacon jelenleg elérhető ajánlatok között.

A percalapú megoldást választva a Westel 400-as díjcsomagot használók 25 százalékos kedvezménnyel csúcsidőben 27,2, csúcsidőn kívül 19,7 forintos percdíjjal telefonálhatnak hálózaton belül és más mobilhálózatok ügyfelei csúcsidőben 42,2, csúcsidőn kívül mindössze 30 forintért érhetők el. A hálózaton belüli, csúcsidőn kívüli percdíjak ráadásul a Társalgó, Szervusz, a Westel 100, Westel 200, Westel 300 és Westel 400 díjcsomag esetében sem haladják meg a 21 forintot!

A Westel Hívásértesítő néven október 1-től olyan új szolgáltatást kínál ügyfeleinek, amely SMS-ben tájékoztatást ad a létre nem jött hívásokról. Az egyedülálló szolgáltatás a Westel havidíjas ügyfeleinek díjmentes. Eddig azokról a hívásokról, amelyek nem érték el a hívott felet - pl. egy másik hívás miatt foglalt volt - nem kapott értesítést, a hívás gyakorlatilag elveszett. Ezentúl ilyen esetben a hívási kísérletekről, a hívók telefonszámával együtt - abban az esetben ha az híváskor elküldésre kerül - rövid szöveges üzenet ad tájékoztatást. A Magyarországon egyedülálló újdonsággal utólag minden hívásról értesülhetnek a westelesek, függetlenül attól, hogy telefonjuk ki van kapcsolva, foglalt, esetleg a hívó nem hagy üzenetet a hangpostán.

A Westel október 1-jétől az MMS-kategóriák egyszerűsítésével csökkentette a multimédiás üzenetek elküldésének díját, így a jövőben egy fényképet, hangot, szöveget vagy rövid videót tartalmazó 150 kilobyte-os üzenet sem kerül többe 200 forintnál.

Október 15-től WAP Start néven a társaság olyan új, havi- és napidíj nélküli GPRS elérési lehetőséget kínál ügyfeleinek, amely a gyorsabb és kedvezőbb díjazású WAP használatot általánossá teheti. Az új WAP Start csomagot a Westel minden, arra alkalmas készüléket vásárló ügyfelének automatikusan bekapcsolja.

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Távközlési és Médiainformatikai Tanszéke (BME TMIT), a M.I.T. Systems, a Nokia és a Westel együttműködésével a Symbian operációs rendszerű telefonokkal SMS-ek felolvasására képes új, magyar fejlesztésű szoftvert vehetnek igénybe a Westel ügyfelei. A kezdetben kizárólag a legnagyobb hazai mobilszolgáltató előfizetőinek elérhető szoftvert az arra alkalmas telefonokra a társaság szervizeiben díjmentesen telepítik.

10 éve, 1993. október 27-én írták alá Magyarország legnagyobb mobilszolgáltatójának alapító okiratát. A tizedik születésnap alkalmából a Westel központjában megrendezett sajtótájékoztatón a társaság a legújabb harmadik generációs készülékeken elsőként az országban videotelefonálással egybekötött UMTS-bemutatót tartott.A GSM egyértelműen az ország egyik sikertörténete, és a Westel az elmúlt 10 év legsikeresebb hazai mobilszolgáltatója. Ma már az ország lakosságának több mint harmada tartozik a 06-30-asok táborába és az elmúlt egy évtizedben a társaság ügyfelei összesen 18 milliárd percnyi hívást bonyolítottak mobiltelefonjukon. A Westel a legjobb TOP 200 vállalatként, a 20 legnagyobb magyarországi társaság egyikeként, Európai Minőségi Díjas, nemzetközi színtéren elismert szervezet.

A születésnapi sajtótájékoztatón a Siemens, az Ericsson és a Nortel Networks közreműködésével az országban elsőként a Westel kísérleti UMTS-hálózatán bemutatkozott a videotelefon. A társaság GSM rendszerébe integrált, Budapest négy különböző pontján UMTS lefedettséget nyújtó pilot hálózatot a Westel szakemberei a Siemens Mobile legújabb, videoátvitelre alkalmas harmadik generációs készülékével tesztelik. A sajtótájékoztató keretében Sugár András videokapcsolat segítségével folytatott beszélgetést Eppel Jánossal, a Porsche Hungária ügyvezetőjével és a legkorszerűbb mobilhálózat segítségével a tájékoztató helyszínén is követhető volt a Volkswagen Touareg modelljének rövid, külső helyszíni bemutatója.

A harmadik generációs rendszer a most a Westel hálózatán igénybe vehető képes, mozgóképes tartalmak, szolgáltatások (videoküldés, videoletöltés, új generációs WAP, tv-adás mobilon) és alkalmazások használatát teszi még könnyebben elérhetővé, a jelenlegit többszörösen meghaladó átviteli sebességre támaszkodva a felhasználók többek között az online videoközvetítést, videotelefonálást, hálózaton keresztüli játékokat, élő televíziós közvetítést, videós hírszolgáltatást is igénybe vehetik majd.

A Westel Budapest legforgalmasabb területein november 12-én az országban elsőként elindította kereskedelmi EDGE-szolgáltatását és az év végére a fővárosban 130 állomáson kapcsolta be a legújabb, a jelenlegi GPRS-adatátvitelnél gyakorlatban akár háromszor gyorsabb letöltési sebességet kínáló megoldást.

A szolgáltatás elindításához szükséges infrastruktúra elemeit az Ericsson szállította. A legújabb, a valós használat során akár 118 kbps adatátviteli sebességet biztosító újdonság - amelynek üzembe helyezése a Westel hálózatán folyamatosan zajlik - az év végéig a főváros területén 130 állomással állt az előfizetők rendelkezésére. A Westel ügyfelei megfelelő mobiltelefon birtokában az EDGE-szolgáltatást - bevezető áron - külön díj nélkül, a GPRS-tarifákkal azonos számlázás mellett vehetik igénybe, így a jelenlegi akciós GPRS-díjszabással, többszörös sebességgel internetezhetnek, levelezhetnek. Az EDGE segítségével az on-line zenehallgatás mellett akár nagyobb terjedelmű videofájlok és MP3-zeneszámok is megfelelő gyorsasággal tölthetők le a számítógépre.

A világon elsőként kereskedelmi MMS-szolgáltatást kínáló Westel 2003. december 6-tól a hazai mobilszolgáltatók közül egyedüliként lehetővé teszi, hogy ügyfelei a képek és fényképek küldésére alkalmas telefonokkal az üzenetet hagyományos képeslapként küldjék el belföldi postai címre, így a karácsonyi üdvözletek akár a családi fotóval együtt mobiltelefonról is elküldhetők. Az új szolgáltatás segítségével az országban bárkinek küldhető MMS, elég a képet-szöveget tartalmazó üzenetet a szöveges részben meghatározott módon megcímezni és elküldeni a szolgáltatás központi, 06-30/8000667-es számára.

A Westel 2003. december 1-jétől a hazai mobilszolgáltatók közül Magyarországon elsőként kereskedelmi szolgáltatásként nyújtja a vezeték nélküli helyi hálózatelérés (WLAN) szolgáltatását az arra alkalmas eszközökkel és WLAN-kártyával rendelkezőknek.

A Westel és a Budapest Film közös megoldásának köszönhetően - a márciusban bevezetett WAP-os jegyvásárlás mellett - december 4-től SMS-ben is megvásárolhatók a mozijegyek hat budapesti moziba. Az új szolgáltatás - amelynek keretében mindössze két SMS segítségével juthatunk hozzá mozijegyünkhöz - ismét jelentős lépésnek tekinthető a mobil kereskedelem terén.

2003. végén a Westelnek 3 millió 766 ezer előfizetője volt.

2004.

A Westel a mobil kommunikáció nyújtotta új lehetőségekkel élve a Magyar Kultúra Napja alkalmából minden WAP-os mobiltelefonon elérhetővé tette a Kulturális Örökség Minisztériuma által készített első kulturális mobilgyűjteményt, amely induláskor 14 fő témakörön keresztül, 280 szöveges ismertetőn és 300 fotón keresztül kalauzolja az érdeklődőt a magyar kultúra és művészet világában.

2004. február 1-jétől bankkártyával is kiegyenlíthető a Westel WLAN szolgáltatásának díja, így a Westel ügyfelein túl mindenki, aki dombornyomott hitelkártyával és megfelelő WLAN eszközzel rendelkezik internetezhet a szupergyors vezeték nélküli hálózat segítségével.

Február 1-től a Westel a tavaly februárban egy éves időtartamra meghirdetett akciós GPRS árainak változatlanul hagyása mellett WAP Plusz és Internet Plusz/WestelNet Plusz néven az eddigieknél is kedvezőbb csomagokat vezetett be. Az előfizetéses és Domino kártyás ügyfelek számára egyaránt elérhető WAP Plusz mindössze havi bruttó 600 forint ellenében 1,5 Mbyte-nyi, azaz akár 6-8 órányi WAP-használatot biztosít, az Internet Plusz/WestelNet Plusz bruttó 4000 forintos havidíja pedig 50 Mbyte szabadon felhasználható internetezési lehetőséggel és nagyon alacsony éjszakai tarifával segíti a helytől független információkhoz jutást.

Újabb három éves, 2007. június 30-ig szóló szerződést kötött a Westel és a Domino-BHSE és a sikeres együttműködés folytatásának újabb eredményes állomásaként Benedek Tibor Olaszországból hazatérve a sikeres vízilabdacsapat tagjaként folytatja pályafutását. 

A magyar mobilpiac legnagyobb szolgáltatójaként a Westel újabb előnyös feltételekkel tette még vonzóbbá a multimédiás szolgáltatás elterjedését. Március 1-től év végéig a Westel előfizetéses1 és Domino kártyás ügyfelei a hétvégén féláron MMS-ezhetnek, így ebben az időszakban bármely mobilhálózatba mindössze bruttó 48 forintért küldhetnek kis multimédiás üzeneteket. További kedvezmény, hogy az előfizetéses díjcsomagokban4 - szintén március 1-től december 31-ig - hálózaton belül, kategóriától függetlenül, havonta öt MMS küldhető díjmentesen, azaz megfelelő mobilkészülékek esetén akár videofelvételeket tartalmazó ingyenes üzenetváltásra is lehetőség nyílik a westelesek között. Azon havidíjas 06-30-asok számára pedig, akik ennél is többet mondanának képekben, a Westel márciustól lehetővé teszi, hogy a felerészben vagy egészben lebeszélhető havidíjat a hívások és az SMS-ek mellett a jövőben MMS-küldésre használhassák fel.

A febru

www.t-mobile.hu

 További cégek >>


Ajánljon céget!



Kapcsolattartó adatai
  Neve:  
  E-mail címe:  
  Telefonszáma:  
   
A cég adatai
  Címe:  
  Weboldala:  
   
  Megjegyzés:  
     















         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2019.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu