| |
Integrált kommunikációs együttműködés a Heineken és a TV2 között |
2010.03.28 |
A Bajnokok Ligája sorozat egyik legnagyobb szponzorával, a Heinekennel kötött integrált kommunikációs együttműködés keretében március 23-tól új arculattal jelentkezik a TV2 BL-oldala. A futball szerelmesei körében rendkívül népszerű site új design-t kap, a Heineken zöldjébe öltözik, az aloldalak fejléceiben pedig központi helyet kap a Heineken logó.
|
A bl.tv2.hu oldalon a netezők videó beszámolót is láthatnak majd a Heineken szurkolói klubjából, a Heineken Centerből, ahol egy igazi futballfieszta keretén belül óriáskivetítőn élőben nézhetjük a mérkőzéseket. Az április 27-28-i és május 22-i rendezvényeken a TV2 sztárjai is erősítik a szurkolók táborát, a helyszínről a TV2 élőben is bejelentkezik majd.
Videó, blog és élő chat Hajdú B.-vel
A Heineken és a TV2 a Bajnokok Ligája aloldalon az egyenes kieséses negyeddöntők közeledtével további újdonságokkal is készül, amelyek középpontjában Hajdú B. István áll.
A leghitelesebb képernyősnek megválasztott sportriporter keddtől, hetente friss blogbejegyzéssel várja az extra tartalmak iránt érdeklődő sportrajongókat a felületen, sőt, stábunk a március 30-i Bayern München – Manchester United mérkőzéstől egészen a május 22-i döntőig minden alkalommal elkíséri őt a meccsek helyszínére is!
A kisfilmek segítségével nyomon követjük, hogy készül fel a közvetítésekre és a kulisszatitkokból az is kiderül, mi a stábtagok feladata egy ilyen út során.
István bejelentkezéseinek ezzel koránt sincs vége: először március 26-án 11 és 12 óra között, utána pedig minden pénteken délután lehet majd chatelni Magyarország kedvenc sportriporterével az interneten: a netezők kérdeznek, Hajdú B. István pedig ÉLŐben válaszol.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|