| |
Hogyan hatott a pénzügyi és gazdasági válság az 50+ korosztályra? |
2010.03.23 |
Örökifjak nagy tapasztalattal alcímmel, a szenior fogyasztókról szóló konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform (MFP). Március 31-én – 2008-at és 2009-et követően − immár harmadik alkalommal foglalkoznak a szervezők az "elfelejtett" nemzedékkel.
|
Megvizsgálják, hogyan hatott a pénzügyi és gazdasági válság az 50+ korosztályra, milyen az ezüstgeneráció értékrendje, miként él a közösségi média lehetőségeivel és hogy mennyire terjednek a szexualitás modern kihívásai a generációk között.
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen kiderül, hogy mennyire érintette és érinti a gazdasági válság az 50+ korosztályt, továbbá, hogy a magyar társadalomban egy érett középkorú vagy idősebb állampolgár rendelkezik-e azokkal az erőforrásokkal, amelyek legalább stabilizálni képesek egzisztenciális helyzetét.
A szakkonferencián megvizsgálják, mennyiben módosult az 50+ korosztály tagjainak napicikk-vásárlása a korábbi időszakokhoz képest, hol próbálják megfogni a pénzt, s mennyiben tér el fogyasztói magatartásuk a „nagy átlag”-tól. Fény derül arra is, hogy milyen az 50+ médiafogyasztása Magyarországon, illetve, hogy milyenek értékrendjeik és gyökereik.
A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Halász Gyula (HD Group), dr. Jászberényi József (Zsigmond Király Főiskola), Jobbágy Tamás (Mediaedge:cia), Kerényi Péter (öreganénikéd.hu), dr. Kozák Ákos (GfK Hungária), dr. Lampek Kinga (Dr. Törőcsik Marketing Inspiráció), Litkai Gergely (Comedy Central), dr. Megyer Örs (Megyer Consulting), Novák Péter (Origo), Pataki Ági (Filmpartners), Tatai Károly (Emporia Telecom) és Dr. Tóth Emese (EOS INSTITUTE EC / orgasmservice.com) fejtik ki véleményüket az ezüstgeneráció fogyasztási szokásairól.
A nap moderálását Vincze Kinga vállalta el.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|