| |
A Discovery Channel Magyarország vezető kábel- és műholdas csatornája |
2010.03.23 |
A Discovery Channel 2010 márciusának első felében elsődleges célcsoportja – a 25-39 éves férfiak – körében 4,75% SHR1 nézettséget produkált, ami 25%-os növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. Ezzel a csatorna a célcsoportban minden versenytársát megelőzte a magyar piacon.
|
A Discovery Channel 2010. március 10-én minden eddiginél magasabb, 8,43%-os SHR-t ért el elsődleges célcsoportjában, a hónap első két hetében pedig az ABC jövedelmi kategóriájú, 18-49 korosztályú férfi lakosság körében 0,37%-os AMR2-t produkált: a legnépszerűbb műsor az Apokalipszis 2012 volt (1,3% AMR, 4,4%-os SHR), ezt követte a Dühöngő világ 1,2% AMR és 3% SHR nézettséggel.
"Nagyon örülünk a Discovery Channel márciusi eredményeinek, hiszen folyamatosan azért dolgozunk, hogy minden nézőnk elégedett legyen, ehhez pedig a legmagasabb minőségű és legfrissebb tartalmat biztosítjuk, melyet igyekszünk minél inkább a helyi igényekre szabni. A nézettség-növekedés igazolja, hogy jó úton haladunk" – értékelte az adatokat Magda Szcawinska Channel Manager, a Discovery Networks Central Europe magyar, szlovák és cseh kábel- és műholdas csatornáiért felelős vezetője.
Szcawinska kiemelte: "a következő hónapok bemutatói a legigényesebb nézők várakozásait is maximálisan kielégítik, és várhatóan tovább növelik a Discovery Channel népszerűségét."
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|