| |
Új reklámkampánya révén a Nikon valóban a kép szívébe kerül |
2010.03.09 |
A mai napon a Nikon egész Európában útjára indítja új reklámkampányát, amelynek központjában a Nikon profizmusa és gazdag innovációs öröksége, valamint a különleges pillanatok megörökítésének öröme és érzelmi jelentősége állnak. Az új „Nikon VAGYOK” kampány a televízióban, a nyomtatott és az elektronikus sajtóban egyaránt látható, a kép szívébe és a kreatív fotózás középpontjába helyezve a Nikont.
|
A TV-reklámokat, amelyek közül az első a mai napon látható Franciaországban, Ralf Schmerberg kilenc nap leforgása alatt készítette Egyiptomban, Németországban és Spanyolországban. 2000 GB anyagot rögzítettünk, túlnyomó részben a Nikon D3S modelljével, amely a világ első videófunkcióval is ellátott FX formátumú fényképezőgépeként 720p HD-videót tud rögzíteni és képkocka-mentő funkcióval is rendelkezik.
Ralf Schmerberg az alábbiakat mondta: „Nagyon kemény és eltérő helyeken forgattunk, ezért kiemelkedően fontos volt, hogy kemény és hihetetlenül jó teljesítményű gépet használjunk. A D3S rendkívül gyenge fényviszonyok közt is alacsony zajjal dolgozik (vaku használata nélkül). Ezen tulajdonságát kihasználva hihetetlen felvételeket készíthettünk.”
Ralf hozzátette: „A kampány elkészítése óriási kihívás volt. A D3S remek képeket és videókat készített olyan eltérő helyeken, mint a sivatag, esküvő, nightclub vagy akár az egyiptomi piramisok. Teljesen lenyűgözött, ahogy a csendéletek rögzítéséről hirtelen HD-videók felvételére lehetett váltani a helyzettől függően. Rendkívül hasznos volt, hogy kiemelkedő minőségű videókat készíthettünk egy átlagos méretű digitális tükörreflexes fényképezőgéppel, hiszen így nem volt szükségünk nagyobb felszerelésre vagy állványokra. Ez különösen jó szolgálatot tett, amikor az egyik utcai piacon forgattunk Kairóban, mivel viszonylag feltűnés nélkül tudtunk dolgozni. Nem gyűlt körénk nagy tömeg, ami megváltoztatta volna az egész hely dinamikáját.”
Vincent Munier francia természetfotós általában a fényképezőgép mögött tartózkodik, most azonban kampányunk egyik szereplője. Részvételéről az alábbiakat mondta:
„Csodálatos élmény volt az egyiptomi sivatagban forgatni, különösképpen azért, mert én általában hóban, sarkvidéki körülmények között dolgozom. Körbevett a fehér sivatagi homok, így egészen új környezetben és rendkívül nehéz fényviszonyok közt próbálhattam ki az új Nikon D3S modellt. Szintén szokatlan volt számomra, hogy a fényképezőgép előtt állok, nem pedig mögötte.”
A nyomtatott reklámkampány anyagait Sven Jacobsen készítette Dél-Afrikában, a Nikon D3X modellel és NIKKOR 35 mm, 85 mm és 28-70 mm zoomobjektívekkel.
A Nikon D3S segítségével a profik a váratlan helyzeteket is kézben tarthatják, az akciófotósok számára pedig mindenütt új lehetőségek nyílnak. A híres D3 modellen alapuló D3S új távlatokat nyit a gyenge fényviszonyok közti fotózásban és szárnyakat ad a multimédiás videókészítés új, kreatív lehetőségeinek.
A D3S teljesen átdolgozott, 12,1 tényleges megapixeles képérzékelővel rendelkezik. A 200 és 12 800 közti, hétállású ISO-érzékenység pedig lehetővé teszi fényképek és videók készítését rendkívül gyenge fényviszonyok közt is. A részletek és az élesség minimális képfeldolgozással állíthatók, ami lényeges a hír- és sportfotósok számára.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|