Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A recesszió átvészeléséhez a kommunikációs technológia fejlesztése lehet a megoldás

2010.02.27
Az európai vállalatok egymás közötti, valamint a vállalatok ügyfelekkel, partnerekkel és beszállítókkal folytatott kommunikációjának minősége és szintje a gazdasági válságban különösen fontos, derül ki egy új, az Avaya által közzétett kutatásból. A megkérdezett vállalatok 70 százaléka - melyek megérezték a gazdasági visszaesést - megerősítette, hogy az európai gazdaságokra jellemző trend bizonyos szempontból kedvezőtlen változásokat hozott a vállalati kommunikációra, ami a megfelelő lépések hiányában tovább folytatódhat.

A kommunikáció minőségének visszaesés valamennyi területen érződik. A vállalatok 55 százaléka szerint a belső kommunikáció elértéktelenedett, 52 százalék szerint az ügyfelekkel folytatott kommunikáció szó szerint szenved, míg 41 százalék szerint a beszállítókkal folytatott kommunikáció rosszabbodott. Ezekkel az adatokkal ellentétben, azon megkérdezett vállalatok, melyek működésére nincs hatással a gazdasági válság, kisebb arányban (29 százalék) tapasztalták a kommunikációs képességek csökkenését.

A gazdasági válságnak pozitív hatása is van, a közösségi média fontossága nőtt a vállalatok körében és bekerült az ügyfélkommunikációs lehetőségek közé. A kutatásból kiderült, hogy az európai szenior menedzserek 55 százaléka az elmúlt 18 hónapban fokozottabban használta a különféle technológiai megoldásokat kommunikációra – többet használnak okostelefont, gyakoribb az azonnali üzenetváltás és a közösségi médiumok használata, mint például a Facebook, Twitter, LinkedIn. Szintén érdekes adat, hogy a szenior menedzserek könnyedébben építették be mindennapjaikba ezen új kommunikációs lehetőségeket, mint a fiatalabb munkatársak (34 százalék).

„Úgy tűnik, hogy az európai vállalati vezetők nagy lépést tettek azért, hogy felkarolják ezeket az új technológiákat, ami végső soron az alkalmazottak, felhasználók és a partnerek közti teljes kommunikáció megvalósításához vezethet.” – magyarázza Michael Bayer, az Avaya EMEA régió elnöke. A kommunikációs infrastruktúrába integrált közösségi eszközök iránt jelentős igény mutatkozik, főként a kontakt centerek esetében. Az Avaya Aura™ és az Avaya Aura™ középvállalati megoldásai például hozzájárulnak az integrált kommunikációhoz minden érintett esetében, a hagyományos kommunikációs technológiákhoz képest gyorsabb megtérülési idővel.”

Az Avaya Aura™ és az Avaya Aura™ középvállalati megoldásai SIP alapúak, nyílt szabványokra épülnek és rendelkeznek azzal a képességgel, hogy a különböző gyártók kommunikációs rendszereit integrálják. Jelentősen egyszerüsítik a kommunikációs hálózatokat, csökkentik az infrastruktúra költségeket.

A kutatás további eredményei:

- Az olasz vállalatokat érintette legsúlyosabban a gazdasági válság, 79 százalékuk szerint rosszabb a helyzet, ezzel szemben a német vállalatok szenvednek legkevésbé a válságtól, habár ez az arány is kétharmad (66 százalék).
- Olaszország tapasztalta a kommunikáció legnagyobb arányú csökkenését, a válság kezdete óta a vállalatok 41 százaléka szerint rosszabbodott a beszállítókkal, 51 százaléka szerint a kollegákkal és 50 százalék szerint az ügyfelekkel folytatott kommunikáció.
- Mindezek ellenére az olasz vállalatok teszik magukévá leggyorsabban az új kommunikációs eszközöket és médiát - 54 százalékuk rendszeresen használ legalább egy, de inkább több megoldást is a Twitter, LinkedIn, Facebook (vagy ehhez hasonló megoldás), azonnali üzenetváltás, távmunka, okostelefon közül. Németországban ez az arány mindössze 32 százalék.
- A francia munkavállalók hisznek leginkább abban, hogy a gazdasági visszaesés nem volt hatással a szenior menedzserek nyitottságára és elérhetőségére (63 százalék).

A kommunikáció értéke a gazdasági válságban című kutatás az Avaya megbízásából készült. A felmérés során összesen 2502 interjú készült Franciaországban, Németországban, Olaszországban és az Egyesült Királyságban – országonként általában 500, míg az Egyesült Királyságban 1000 interjúalanyt kérdeztek meg.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu