| |
Végleges a Sport konferencia programja |
2010.02.26 |
Gólok, célok, sztárok alcímmel, a sport fogyasztóiról szóló konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform (MFP). A március 3-i eseményen megvitatják a magyarok és a sport viszonyát, legyen szó akár aktív, akár passzív fogyasztásról. Megvizsgálják, hogyan találkozik a fogyasztó a sporttal, melyek a legnépszerűbb sportágak és hogyan használják a legsikeresebb márkák a sportot a fogyasztók elérésére.
|
A sport valamennyiünk életének része, a legfontosabb nem fontos dolog. Nézzük, csináljuk, csodáljuk. És fogyasztjuk. Belépőt, bérletet, előfizetést, labdát, cipőt, ruhát, kerékpárt vásárolunk, a sportolók arcával pedig szinte bármit eladnak nekünk. Ők korunk hősei, a XXI. század gladiátorai. Küzdelmüket százezrek figyelik élőben, százmilliók az interneten, és a televízióban.
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen kiderül, hogyan és mitől válik sztárrá egy sportoló, továbbá, hogy mi a legnépszerűbb sportág Magyarországon.
A szakkonferencián megvizsgálják, hogyan válik élővé és fogyaszthatóvá egy sporttámogatási stratégia, illetve mitől lesz sikeres egy tömegsportrendezvény. Fény derül arra is, mit tanulhatunk Beckhamtől, hogy hogyan fejlesszünk sikeres sport(esemény)márkát, illetve, hogy milyen kreatív online lehetőségek léteznek a sportmárkák világában.
A sportolók valamint a vállalati szférában tevékenykedő marketingesek, sportmarketingesek érdeklődésére számot tartó eseményen Bacher János (GfK Hungária), Bécsy Balázs (Red bull), Dr. Berkes Péter Ph.D. (SE Testnevelési és Sporttudományi Kar (TF) Sportmenedzsment Tanszék), Kocsis Árpád (Budapest Sportiroda), Litkai Gergely (Comedy Central), Máth András (Ringier), Mechler János (OmnicomMediaGroup), Dr. Papp-Váry Árpád (BKF), Rácz Félix (sportmenedzser), Ron Cregan (Navy Blue UK) és Tóth A. Péter (T-Mobile) fejtik ki véleményüket a sport és a fogyasztók viszonyáról.
A nap moderálását Héder Barna vállalta el.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|