| |
Ismét nőtt a teletexthasználat – texten is piacvezető az RTL Klub |
2010.02.25 |
Az országos lefedettséggel rendelkező televíziós társaságok közötti nézettségi versenyt tartósan és nagy előnnyel vezető/megnyerő RTL Klub a televíziós mellett egy másik platformon is tartja piacvezető szerepét.
|
A valamely hazai tévécsatorna teletextjét naponta használók száma újfent elérte az egymillió látogatót, amely az internet-penetráció dinamikus növekedésének fényében még inkább látványos teljesítmény.
A napjainkban rohamtempóban fejlődő digitális környezetben is érdemes számolni ezzel az igen produktív médiummal, amely egyszerű felhasználásának és széles körű elérhetőségének köszönhetően továbbra is élvezi a nézők és a kereskedelmi partnerek bizalmát.
A MillwardBrown – TGI felmérése szerint az RTL Text 2009 utolsó negyedévében is – folytatva a több éves hagyományt - a legnépszerűbb „satelit-alkalmazás” volt a televíziónézők körében. Az olvasók nagy előszeretettel használják az évek-óta jól bevált műsoroldalakat.
A napi-heti program, időjárás, hírek rovatok továbbra is tartják vezető szerepüket, de érdemes megemlíteni, hogy a teletext technikával képernyőre kerülő feliratok is komoly népszerűségnek örvendenek a célközönség körében. Az RTL Text bő másfélszer annyi napi látogatót vonz, mint a TV2 Text, így ebben a szegmensben is megmutatkozik jelentős versenyelőnye.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|