|  |   
  
    Országos promóció az Orex-Zálogtól | 
   
  
    |  2010.02.25 | 
   
  
    
		
		
		Februárban összesen tizennyolc helyszínen hirdetik promóterek az Orex-Zálog új akcióját.
 
  |  
				Tíz budapesti és nyolc vidéki helyszínen fut az Orex-Zálog országos promóciója, melyben együttműködő partnere a Promotive Marketing Kft.  A budapesti szórólapos promóció 2010. február 15-én, a vidéki pedig február 18-án indult, és egy-egy hétig tart.  
 
Az aktivitás az Orex-Zálog február 15-től március 31-ig tartó akcióját népszerűsíti, melynek lényege, hogy 20.000 forint feletti hitelfelvétel esetén a szokásos összegen túl a cég plusz 1.000 forintot biztosít az ügyfélnek, melyet az kamatmentesen használhat a lejáratig.  
 
A promóció gerincét adó  reklámanyag-terjesztést piros pólós promóterek végzik a tizennyolc helyszínen. A szórólapozáson túl kirakatreklám és újsághirdetések is támogatják az akciót. Vidéken a helyi lapok, míg Budapesten dobozreklám is szerepel a médiamixben.   
 
Kleeberg Zoltán, az Orex-Zálog vezetője elmondta: negyedévente terveznek új akciókat és kapcsolódó promóciós aktivitásokat. „A mostani akció célcsoportja széles, előfordul ezer forintos, de egymilliós hitelfelvétel is. Bárki kerülhet átmeneti pénzzavarba, ilyenkor jól jön a kis kockázat melletti gyors hitel lehetősége” – tette hozzá.  
 
A reklámanyag-terjesztésben a Promotive Marketing a cég állandó partnere. „Ügynökségünk majd két éve tudhatja ügyfelei között az Orex-Zálogot, ám ez az eddigi legnagyobb szabású közös promóciónk. Korábban már rendszeresen együttműködtünk fióknyitások kommunikációjában, illetve szórólapos forgalom-növelő akciókban, meglévő fiókok esetében” – nyilatkozta Gáll Tünde, a Promotive Marketing ügyvezetője.
  |  
				|   |  Kapcsolódó weboldal |  
				 Sajtókapcsolat |  
								 
		 
     | 
   
  
	   |